تعمیر اسپیکر تبلت ایسر

برای اینکه نیازمند تعمیر اسپیکر تبلت ایسر نباشید باید اقدامات لازم را در جهت حفظ و نگهداری دستگاه خود از شرایط و خطراتی که سلامت و کیفیت اسپیکر را تهدید می کنند، انجام دهید.

این یعنی بخش بزرگی از هزینه های تعمیر و یا تعویض اسپیکر تبلت های ایسر را خودتان می توانید مدیریت نمایید تا شاهد کارایی بهتر دستگاه خود باشید و البته هزینه های تعمیر نیز پایین تر بیاید.

در این مطلب به شما می گوییم که چگونه از اسپیکر خود محافظت نمایید و در صورت بروز هر گونه مشکل چه خدمات ویژه و بی نظیری در نمایندگی ایسر برای شما در نظر گرفته شده است.

جلوگیری از خراب شدن اسپیکر تبلت ایسر

تبلت های ایسر نیز مانند لپ تاپ های این برند چند سالی است که محبوبیت بسیار زیادی در میان مشتریان به دست آورده اند.

در گذشته ها زمانی که اسم تبلت می آمد بسیاری از کاربران به یاد بازی با این دستگاه ها می افتادند که البته آن زمان هم اسپیکر با کیفیت می توانست در بالا بردن لذت کاربری دستگاه در هنگام بازی کردن کمک نماید.

اما امروزه دیگر تبلت وسیله ای فقط برای بازی کردن نیست و تمامی امور شخصی یا کاری را می توان با آن انجام داد.

تبلت های ایسر از قسمت های سخت افزاری مهمی تشکیل شده اند که یکی از مهم ترین آن ها برای کسانی که دائما با تبلت خود فیلم می بینند یا فایل های آموزشی را گوش می دهند، همان اسپیکر است.

تعمیر سوکت شارژر تبلت ایسر
خواندن

اسپیکر ها با توان و در انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام می توانند بر روی یک دستگاه نصب شده و کیفیت صدای مطلوبی را با توجه به نیاز مشتریان در اختیار آن ها قرار بدهند.

برای حفظ سلامت اسپیکر تبلت ایسر باید تا حد ممکن جلوی خطراتی که باعث خراب شدن یا کاهش کیفیت آن می شوند را بگیریم.

جلوگیری از آب خوردگی و ضربدیدگی

آب خوردگی در تبلت ها و لپ تاپ ها یک امر شایع است که شاید بسیاری از افراد همواره با توجه به محیطی که در آن از تبلت خود استفاده می کنند، همواره این دغدغه را دارند.

تا حدودی می توان گفت راه حلی برای جلوگیری از آب خوردگی یا ریختن مایعات بجز مراقبت وجود ندارد.

اما برای اینکه کار شما به تعمیر اسپیکر تبلت ایسر نکشد بهتر است برای جلوگیری از ضربدیدگی و یا افتادن از ارتفاع تبلت خود، حتما یک محافظ قوی و یا کیفیتی بر روی بدنه دستگاه قرار دهید.

این کار باعث می شود تا در صورتی که تبلت از دست شما در هر محیطی بیوفتد، قسمت های سخت افزاری آن آسیب نبیند.

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث خراب شدن اسپیکر تبلت ایسر می شود، وارد شدن گرد و خاک و نشستن آن بر روی قسمت های مختلف اسپیکر در محیط های کارگاهی است.

این کار باعث خش خش شدن صدا و پایین آمدن کیفیت آن می شود.

پس مراقب باشید تا در محیط های مختلف این مشکل برای تبلت به وجود نیاید.

صدای اسپیکر را زیاد نکنید!!!!

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث خراب شدن اسپیکر شده و شما را به سمت تعمیر اسپیکر تبلت ایسر می برد، بلند بودن دائمی صدای اسپیکر است.

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر
خواندن

زمانی که صدا به صورت دائمی بلند باشد، به باند های اسپیکر فشار وارد شده و این موضوع پس از مدتی باعث کاهش کیفیت پخش صدا می شود.

در این صورت معمولاً شما نیاز دارید تا اسپیکر های دستگاه را تعویض نمایید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

تعمیر اسپیکر تبلت ایسر

زمانی که کیفیت اسپیکر تبلت شما پایین آمده باشد می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن را به نمایندگی ایسر آورده تا تیم فنی و تخصصی مرکز نسبت به عیب یابی و رفع اشکال آن اقدام نمایند.

تعمیرات تبلت ایسر با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته انجام می شود.

تست و عیب یابی اولیه دستگاه به تیم فنی مرکز کمک می کند تا بتوانند در همان مرحله برای تعمیر و یا تعویض اسپیکر های تبلت تصمیم گیری نمایند.

برای اینکه درصد خطای تشخیص در این مرحله به پایین ترین میزان خود برسد، از دستگاه ها و تجهیزات به روز و کاملاً پیشرفته استفاده می شود.

تعمیر اسپیکر تبلت ایسر

تعویض اسپیکر تبلت ایسر

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر زمانی که عملیات تعمیر قابل انجام نباشد یا در صورت تعمیر هزینه های بسیار بیشتری نسبت به تعویض اسپیکر برای مشتریان برآورد می شود، تیم فنی با هماهنگی مشتریان اسپیکر های تبلت را تعویض می نمایند.

تعویض اسپیکر های تبلت حتما باید با اسپیکر های اصلی و اورجینال صورت بگیرید تا شاهد کیفیت بالای صدای پخش شده باشیم.

در صورت استفاده از اسپیکر های فیک که البته قیمت پایین تری نیز دارند شاهد کاهش وضوح و کیفیت صدا هستید و پس از مدتی دوباره نیاز به تعمیر اسپیکر تبلت ایسر یا تعویض آن دارید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *