تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر با توجه به وجود تاچ و ال سی دی بر روی این نمایشگر ها حتما باید با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود تا در هنگام تعمیر، صدماتی به دیگر قسمت های دستگاه وارد نشود.

گاهی ممکن است تبلت ایسر شما دچار یک مشکل جزئی در ساختار نرم افزاری و یا سخت افزاری شده باشد ولی استفاده از تجهیازت نامناسب در مراکز نامعتبر باعث خرابی قسمت های کلی و مهم دستگاه و یا خرابی کامل آن شود.

پس توجه کنید که برای تعمیرات تبلت ایسر حتما باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و پس از پایان تعمیرات از آن ها گواهی و یا گارانتی معتبر برای تضمین کیفیت خدمات بخواهید.

دلایل خراب شدن نمایشگر تبلت ایسر

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر

تبلت های ایسر مانند لپ تاپ های این برند به دلیل کیفیت و کارایی و البته امکاناتی که دارند مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

در کشورمان به دلیل قیمت مناسب و اقتصادی، استقبال از این تبلت ها بالا رفته است و همین امر باعث شده است تا ما به فکر تاسیس نمایندگی ایسر برای پشتیبانی کامل از این تبلت ها و مدل های مختلف محصولات ایسر باشیم.

زمانی که تبلت ایسر را خریداری می کنید برای محافظت از نمایشگر آن بهتر است یک کاور یا گلس را بر روی آن قرار دهید.

جنس گلس می تواند نقش مهمی در سلامت نمایشگر تبلت شما در مقابل ضربه و یا افزایش طول عمر آن داشته باشد.

تعمیر تبلت آب خورده ایسر
خواندن

از گلس های مقاوم و با کیفیت که استفاده کنید، احتما شکستگی و آسیب دیدن نمایشگر شما در هنگام ضربه خوردن بسیار پایین می آید.

البته این گلس ها نیز  نمی تواند ضامن سلامت نمایشگر شما در برخورد با هر ضربه ای و یا افتادن بر روی زمین باشند.

علاوه بر ضرب خوردگی، نمایشگر تبلت ایسر ممکن است به دلایل مختلف دیگری نیز دچار نقص فنی شود و کارایی خود را از دست بدهد.

گاهی ممکن است به دلیل نصب یک نرم افزار مخرب نمایشگر تبلت دچار مشکل شود که با ریستارت کردن، مشکل برطرف می شود.

در برخی از مورادی که برای تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر بر روی تبلت های مشتریان تست های لازم انجام شده است، به این نتیجه رسیده ایم که خرابی ممکن است از دیگر قسمت ها مانند برد یا باتری باشد.

هنگ گردن نمایشگر تبلت

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر

تبلت های لمسی به دلیل پشتیبانی از لمس چند نقطه ای همزمان، امکانات بسیار قابل توجهی را برای انجام باز های مختلف و یا استفاده از نرم افزار ها در اختیار شما قرار می دهند.

گاهی ممکن است در هنگام استفاده از تبلت با مشکلاتی مانند هنگ کردن ناگهانی تبلت رو به رو شوید و یا سرعت اجرای دستورات در آن پایین آمده باشد.

این موضوع ممکن است به دلیل پر شدن حافظه رم دستگاه که کار اصلی پردازش دستورات بعد از اجرای عملیات را بر عهده دارد، باشد.

برای اینکار بهتر است تبلت خود را یک بار ریستارت کنید و در صورتی که مشکل مورد نظر هنوز باقی ماند، ریست فکتوری را برای تبلت انجام دهید.

تعمیر اسپیکر تبلت ایسر
خواندن

دلیل اینکار وجود برنامه هایی است که حافظه پنهان دستگاه را نشانه گرفته اند و با پر کردن این حافظه باعث می شوند تا دستگاه شما سرعت و عملکرد کافی برای اجرای بازی های به روز و یا برنامه ها به صورت همزمان را نداشته باشد.

البته توجه کنید که انتظار شما باید براساس میزان رم دستگاه نیز باشد و به همان اندازه از تبلت خود کار بکشید.

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر

زمانی که مشکل تبلت شما با ریستارت کردن دستگاه برطرف نشد، بهتر است آن را به یک مرکز معتبر بیاورید تا عملیات تعمیر بر روی آن انجام بگیرد.

هر چند تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر همه تست های اولیه را بر روی دستگاه انجام می دهد تا عیب ها و ایرادات دستگاه را متوجه شود و براساس آن تعمیرات را انجام دهد، اما بهتر است دلایل خراب شدن تبلت و یا مشکلاتی که در هنگام کار کردن با آن رو به رو بوده اید را با تیم فنی مرکز در میان بگذارید.

این کار می تواند باعث افزایش سرعت و کیفیت خدمات تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر شود.

استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته باعث می شود تا قسمت حساس تبلت یعنی تاچ و ال سی دی آن در هنگام تعمیر هیچ آسیبی نبیند.

در صورتی که مشکل اصلی از طرف هر کدام از بخش های مختلف سخت افزاری تبلت و تاچ و ال سی دی آن باشد، عملیات تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال در دستور کار قرار می گیرد.

یکی از خدمات ویژه و جذاب نمایندگی ایسر، ارائه گارانتی معتبر بعد از پایان عملیات تعمیر به مشتریان است تا آن ها بتوانند به راحتی و در صورت بروز هر گونه مشکل از خدمات آینده مرکز به صور رایگان استفاده نمایند.

تعمیر سوکت شارژر تبلت ایسر
خواندن

پس اگر اطلاعات زیادی در مورد تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر ندارید، این کار را به دست افراد متخصص بدهید تا هزینه بسیار کمتری برای شما به همراه داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *