عیب یابی لپ تاپ ایسر

همه آنچه که باید درباره عیب یابی لپ تاپ ایسر بدانید

یکی از دلایل کلیدی که چرا مردم در وهله اول ایسر را انتخاب می­کنند این است که مقرون به صرفه می­باشد و یک باتری پشتیبان خوبی برای افرادی که زیاد کار می­کنند یا سفر می کنند فراهم می­کند. در حقیقت، مانند بسیاری از برندهای لپ‌تاپ، لپ‌تاپ‌های ایسر نیز مشکلات خاص خود را دارند. ایسر به داشتن تعدادی از متنوع­ترین لپ تاپ­های موجود در بازار معروف است، از لپ تاپ­های سبک وزن 16 اینچی گرفته تا لپ تاپ­های قابل حمل 2 در 1 که می­توانند به عنوان تبلت دو برابر شوند.همه آنچه که باید درباره عیب یابی لپ تاپ ایسر بدانید در این مقاله گنجانده شده است.

ما در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با انواع مشکلات و تعمیرات لپ تاپ ایسر بحث نماییم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

عیب یابی لپ تاپ ایسر

نمایش خطاها

خود ایسر ممکن است به ویژگی­ های نمایشگر خود افتخار نکند.بررسی های بخش تعمیر لپ تاپ ایسر نشان میدهد مشتریان اغلب از سیاه یا سفید شدن صفحه نمایش خود شکایت دارند. در بیشتر موارد، رایانه شما برق مصرف می­کند، اما شما فقط تاریکی را خواهید دید. سری Acer Aspire و چند نسخه اولیه دیگر این مشکل را دارند. دلایل زیادی برای نمایشگر معیوب وجود دارد. ممکن است مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. حتی یک درایور آسیب دیده می­تواند صفحه نمایش را از بین ببرد.

مسائل گرمایشی

این گزینه یکی دیگر از مشکلات رایج لپ تاپ­های ایسر است. به خصوص اگر شما یک گیمر باشید، این موضوع نسبت به دیگران نمایان­تر است. مهم نیست که چه مشخصاتی دارند، لپ تاپ­های ایسر یکی از بدترین سیستم های دریچه تهویه را دارند. همچنین بر عملکرد دستگاه شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. اگر به دنبال برنامه­های کاربردی با کارایی بالا هستید، برگه مشخصات را به دقت مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که قابلیت­های فن با نیازهای شما مطابقت دارد. برای رفع مشکل گرمایی بیش از حد لپ تاپ ایسر به شرح زیر عمل نمایید:

  • درب پشت لپ تاپ را باز کرده و به خوبی آن را تمیز کنید. بیشتر اوقات، گرمایش بیش از حد به دلیل ذرات گرد و غبار انباشته شده است که از گردش مناسب هوا جلوگیری می­کند.
  • همچنین می‌توانید خمیر حرارتی قدیمی را با خمیر جدید جایگزین کنید.
  • فن را به درستی تمیز کنید. یک فن همراه با گرد و غبار هرگز نمی­تواند کار خود را انجام دهد.
  • لپ تاپ را به گونه­ای قرار دهید که قسمت پایینی آن کمی متمایل باشد. می­توانید یک کتاب یا حتی یک بالش را زیر یک انتهای لپ تاپ قرار دهید. این کار لپ تاپ را از یک طرف بالا می­برد و آزاد شدن حرارتی مناسب را تضمین می­کند.
علت داغ کردن لپ تاپ
خواندن

عیب یابی لپ تاپ ایسر

مشکلات باتری لپ تاپ ایسر

چه چیزی یک لپ تاپ را از یک کامپیوتر شخصی معمولی متمایز می­کند؟ اگرچه تعداد زیادی دلیل وجود دارد، ویژگی تعیین کننده قابلیت حمل است. اما تصور کنید که یک لپ‌تاپ را سرتاسر حمل می‌کنید اما حتی نمی‌توانید یک ساعت به طور مداوم کار کنید. انواع خاصی از لپ تاپ­هایAcer، به ویژه آنهایی که برای اهداف بازی طراحی شده­اند، عمر باتری ضعیفی دارند.

مشکلات صفحه کلید و تاچ پد در لپ تاپ ایسر 

پد لمسی غیر حساس خسته کننده است و تعمیر آنها خسته کننده­تر می­باشد. در اکثر موارد، ممکن است مجبور شوید تاچ پد خود را تعویض کنید. در مورد کیبورد هم همینطور است. افرادی که از کیبورد لپ تاپ برای انجام بازی استفاده می­کنند باید به ویژه از این خطر آگاه باشند. احتمال خرابی صفحه کلید شما بسیار زیاد است.

کند کار کردن لپ تاپ ایسر

بررسی های نمایندگی Acer نشان میدهد این مشکل یکی از شایع­ترین گزینه­های تعمیر می­باشد. اگر شما یک مهندس مکانیک هستید، ممکن است از لپ تاپ برای انجام شبیه سازی استفاده کنید. یک ویرایشگر حرفه­ای ممکن است بخواهد فیلم­ها را به طور کارآمد و مؤثر ایجاد کند، اما اگر دستگاه نتواند به هدف خود عمل کند چه می­شود؟ مواردی وجود دارد که لپ تاپ i5 یا Rhyzen 5 شما ممکن است ساعت­ها طول بکشد تا یک برنامه شبیه سازی بارگیری شود.

بسیاری از کاربران ایسر شکایت دارند که با وجود خرید یک لپ تاپ کاملاً جدید، سریع کار نمی­کند. این بدان معنی است که این مشکل توسط مشتری قابل حل نیست، زیرا هیچ برنامه کاربردی وجود ندارد که لپ تاپ را سنگین کند و در نتیجه بر سرعت آن تأثیر بگذارد.

تعمیر تبلت ایسر در کرج با گارانتی و ضمانت رسمی و 100% معتبر
خواندن

این موضوع ما را به این نتیجه می­رساند که اگر لپ تاپ­ های ایسر ارزان و مقرون به صرفه هستند، به این دلیل است که ساخت لپ تاپ­های ایسر شامل استفاده از محصولات ارزان قیمت است. بسیاری از مشتریان عملکرد آهسته را به انتخاب ضعیف بدنه­های پلاستیکی شرکت نسبت می­دهند که کامپیوتر را به سرعت داغ می­کند و در نتیجه عملکرد آهسته­ای را به همراه دارد.

عیب یابی لپ تاپ ایسر

 

روشن نشدن لپ تاپ ایسر

بیشتر مشکلات لپ تاپ­ های Acer از مادربرد ناشی می­شود. اگر لپ تاپ روشن نشود و صفحه نمایش سیاه خود را حفظ کند، ممکن است به دلیل خرابی باتری یا آسیب مادربرد باشد. اغلب اوقات، این مشکل دلیل آن خرابی باتری نیست، بلکه نقص مادربرد است.

مادربرد برد مدار اصلی است و وظیفه ارتباط اولیه بین اجزای لپ تاپ و واحد پردازش مرکزی (CPU) را بر عهده دارد. شما می­توانید مادربرد را به عنوان پلی بین CPU و سایر قطعات مانند صفحه نمایش در نظر بگیرید. وقتی صفحه نمایش روشن نمی­شود، احتمالاً به این دلیل است که مادربرد قادر به برقراری ارتباط بین صفحه نمایش و محل راه اندازی نیست. برخی از لپ‌تاپ‌های ایسر تمایل بیشتری به تجربه خرابی مادربرد دارند.

 شل شدن جک DC یا خرابی درگاه USB 

جک DC کانکتوری است که اجازه می­دهد جریان به لپ تاپ شما برسد. برخی از لپ‌تاپ‌های ایسر تقویت‌کننده کافی برای جک DC ندارند که احتمال پاره شدن یا فرسودگی آن را افزایش می‌دهد. یک راه برای تشخیص شل بودن جک DC لپ‌تاپ این است که ببینید آیا لپ‌تاپ شما فقط با باتری کار می‌کند یا خیر، احتمالاً به این معنی است که جک شل شده و نیاز به تعمیر دارد.

لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟
خواندن

پورت USB به درگاهی اطلاق می‌شود که لپ‌تاپ شما را به دستگاه‌های دیگری که استفاده می‌کنید، مثلاً تلفن یا رایانه متصل می‌کند. افراد به دلایل زیادی از جمله انتقال داده­ها مانند تصاویر، لپ تاپ خود را به دستگاه­های دیگر متصل می­کنند.

بنابراین خرابی پورت USB به این معناست که لپ تاپ اتصال دستگاه دیگری را تشخیص نمی­دهد، علیرغم اینکه این دو به طور فیزیکی متصل هستند. گاهی اوقات، پورت‌های USB در لپ‌تاپ‌های ایسر به دلیل قطعات شکننده کار نمی‌کنند، که یا به راحتی می‌شکنند یا در اثر اصطکاک آسیب می‌بینند.

عیب یابی لپ تاپ ایسر

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان  “همه آنچه که باید درباره عیب یابی لپ تاپ ایسر بدانید ” که توسط نمایندگی ایسر تهیه شده استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

4.5/5 - (78 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *