لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 به عنوان یکی از قوی ترین و البته خوش ساخت ترین لپ تاپ های مخصوص بازی در بازار، به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمند شرکت اینتل و همچنین گرافیک با 4 گیگ حافظه اختصاصی، سرعت و قدرت بالایی را در اجرای دستورات و بازی ها در اختیار کاربران خود می گذارد.

اگر هنوز برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ به جمع بندی نرسیده اید، حتما این مطلب ما را در نمایندگی ایسر در تهران تا انتها دنبال کنید تا با ویژگی های این محصول جذاب ایسر آشنا شوید.

همچنین در صورتی که از مدل های دیگر ایسر استفاده می کنید، می توانید با سرعت بالا و کمترین هزینه، تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آن را انجام دهید.

ظاهری شبیه به همه لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715

برای هر کاربری اسم لپ تاپ گیمینگ به یاد آورنده بدنه ضخمت و استفاده از رنگ های هیجان انگیز مانند قرمز است.

هر چند امروزه بسیاری از کمپانی های تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ سعی کرده اند تا لپ تاپ های با ضخامت کوچکتری تولید کنند، اما لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 از یک بدنه ضخمت ولی جذاب بهره مند است.

کیفیت و کارایی بدنه به دلیل استفاده از جنس فلز در ساخت آن می تواند هر مشتری را برای خرید متقاعد کند.

طراحی و زیبایی ظاهری این محصول نسبت به لپ تاپ های گیمینگ رقیب در سطح مناسبی قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از کاربران از شیک بودن این لپ تاپ نهایت رضایت را داشته باشند.

چرا لپ تاپ ایسر روشن نمی شود
خواندن

لپ تاپ گیمینگ مورد نظر از یک کیبورد کاملاً حرفه ای استفاده می کند که از نور پس زمینه قرمز نیز بهره مند است.

ارتفاع مناسب کیبورد در کنار جانمایی بسیار عالی صفحه کلید آن به شما اجازه می دهد تا به راحتی از کیبورد دستگاه برای انجام بازی استفاده نمایید.

کیفیت و وضوح پخش صدا به گونه ای است که می توان گفت همه لذت بازی های کامپیوتری که در صدای آن خلاصه می شود، در این لپ تاپ به خوبی قابل لمس است.

استفاده از نمایشگر با کیفیت

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715

یکی از مهم ترین عناصر در بالا رفتن کیفیت و فروش لپ تاپ های مخصوص بازی استفاده از نمایشگر با کیفیت و بزرگ است که این قابلیت به خوبی در لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 قرار داده شده است.

برای لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است که البته از کیفیت و وضوح نمایش FULL HD پشتیبانی می کند.

این نمایشگر از فناوری IPS در ساختار خود بهره می برد که علاوه بر میدان دید گسترده به شما امکان می دهد تا بتوانید در مقابل نور مستقیم نیز به راحتی بازی های مختلف را انجام دهید.

کیبورد دستگاه نیز که از نور پس زمینه برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا حتی در نور کم هم بتوانید از این لپ تاپ استفاده کنید.

تاچ پد لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند و در کنار آن بدنه فلزی قرار گرفته است که اثرانگشت را به خود جذب نمی کند.

تعمیر مادربرد ایسر
خواندن

برای این لپ تاپ از امکانات ارتباطی مختلفی استفاده شده است که می توان از آن ها به پشتیبانی از اتصال بی سیم، بلوتوث، پورت HDMI و پورت شبکه در کنار پورت های USB اشاره نمود.

دو پورت USB3.1 و یک پورت USB3.1 Type C از جمله پورت های ارتباطی این دستگاه هستند.

این امکانات ارتباطی همه راه های مناسب برای اتصال تجهیزات مختلف به دستگاه و یا استفاده از اینترنت را در اختیار کاربران این محصول شرکت ایسر قرار می دهند.

پردازنده مرکزی و گرافیکی قوی

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715

یکی از لازمه های کیفیت در استفاده از لپ تاپ های گیمینگ، پردازنده مرکزی و گرافیکی قوی و کاملاً به روز هستند.

این موضوع در لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 به خوبی با استفاده از پردازنده های مرکزی اینتل و گرافیکی انویدیا دیده می شود.

پردازنده مرکزی core i7 شرکت اینتل که از مدل 9750H است به خوبی به شما اجازه می دهد تا با سرعت و قدرت بالا همه دستورات را روی دستگاه خود اجرا نمایید.

این سرعت و قدرت بالا برای اجرای بازی های مختلف با استفاده از یک رم 8 گیگ از نوع DDR4 حتی بیشتر هم شده است و کاربران به این واسطه می توانند بازی های سنگین و به روز را نیز روی لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715 نصب و اجرا نمایند.

برای پردازنده گرافیکی ایسر به سراغ جدیدترین پردازنده های انویدیا رفته است و مدل GeForce GTX 1650 را برای این لپ تاپ به کار برده است.

این مدل با حافظه اختصاصی 4 گیگ به شما امکان استفاده از به روزترین نرم افزار های طراحی را به سرعت بالا می دهد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300
خواندن

باتری 4 سلولی 3720 میلی آمپری دستگاه نیز خیال شما را از بابت شارژدهی آن راحت می کند و البته ارزش اقتصادی دستگاه را نیز بالا می برد.

همچنین کلیه تعمیرات لپ تاپ ایسر از جمله این لپ تاپ در مرکز نمایندگی ایسر انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *