شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر

چرا از شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر آنقدر زیاد است که با دانستن آن ها حتی یک لحظه تردید به خود برای استفاده از شارژر های فیک و تقلبی در بازار را نمی دهید.

در این مطلب در نمایندگی ایسر قصد داریم به شما بگوییم که چرا باید هزینه بیشتری برای خرید یک شارژر اصلی بپردازید و اکیداً از خرید شارژر های فرعی خودداری نمایید.

مزایای استفاده از شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر

شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر

شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر

لپ تاپ های ایسر در سال های گذشته به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که ارائه داده اند به فروش بالایی رسیده و طیف بزرگی از مشتریان کشورمان را برای خرید ترغیب کرده اند.

امکانات پایه ای در مقابل دوام و کیفسیت مناسب مهم ترین فاکتور برای خرید لپ تاپ های میان رده ای و پرچم دار ایسر است که به خوبی در تولیدات این برند دیده می شود.

لپ تاچ های ایسر معمولاً از ساختار فیزیکی مناسبی بهره مند هستند و لوازم جانبی آن ها نیز به صورت اصلی و اروجینال می توانند کارایی بسیار بالایی ارائه دهند.

کیفیت شارژر و کارایی آن پس از مدتی ممکن است به دلایل مختلف کاهش پیدا کند و همین امر باعث می شود تا کاربران به سمت خرید شارژر جدید بروند.

مانند همه تجهیزات جانبی، شارژر فیک  تقلبی به وفور در بازار مشاهده می شود و همین موضوع می تواند دغدغه هایی را برای کاربران به وجود بیاورد.

همه آنچه که باید درباره عیب یابی لپ تاپ ایسر بدانید
خواندن

شارژر در واقع وظیفه آداپته کردن جریان برق ورودی به برق قابل انتقال به باتری و منبع تغذیه بلپ تاپ را بر عهده دارد.

با توجه به همین دغدغه ها، نمایندگی ایسر تصمیم گرفت تا در جهت رضایت مشتریان، شارژر های اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

شارژر های اصلی و اورجینال علاوه بر شارژدهی مناسب در حفظ کیفیت لپ تاپ و همچنین افزایش راندمان آن در طول عمر مفید دستگاه بسیار مناسب هستند.

چرا از شارژر های تقلبی استفاده نکنیم؟

شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر

شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ ایسر

یکی از گزینه هایی که در هنگام خرید شارژر پیش روی شما قرار دارد، استفاده از شارژر های تقلبی و فیک است که گاها توسط فروشنده ها به عنوان شارژر اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر معرفی می شوند.

قیمت پایین این شارژر ها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی می تواند بزرگترین محرک برای خرید این شارژر ها باشد.

اما تیم تعمیرات نمایندگی ایسر به هیچ وجه خرید شارژر غیر اصلی و فیک را توصیه نمی کند.

شارژر غیر اصل نمی تواند عملیات آداپته کردن برق شهری را به خوبی انجام دهد و همین موضوع باعث صدمه دیدن باتری دستگاه و دیگر قسمت های سخت افزاری بعد از مدت زمان کوتاهی می شود.

این یعنی شما اگر به جای خرید شارژر اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر به دنبال خرید شارژر فرعی باشید باید بعد از مدتی هزینه های تعمیر و یا تعویض باتری و دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه را نیز پرداخت نمایید.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715
خواندن

پس به هیچ عنوان خرید شارژر غیر اصلی با قیمت اولیه پایین تر نمی تواند گزینه اقتصادی برای شما باشد زیرا پس از مدتی هزینه های بسیار زیادی را به شما تحمیل می کند.

به طور کلی خرید شارژر اصل و اورجینال لپ تاپ ایسر علاوه بر حفظ سلامت و کارایی دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

علاوه بر این می توانید در صورت نیاز از خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر برای قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری با یک تیم فنی و تخصصی بسیار با دانش نیز بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *