لپ تاپ ایسر vx5-591g

مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ ایسر vx5-591g

لپ تاپ ایسر vx5-591g به عنوان یکی از لپ تاپ های اقتصادی مخصوص بازی از کیفیت ساختاری برخوردار است که البته وزن بالا و استفاده از بدنه پلاستیکی را می توان یکی از نقاط ضعف آن دانست.

در این مطلب در نمایندگی ایسر در تهران به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید این مدل جذاب که طراحی خاصی نیز برای آن در نظر

گرفته شده است می پردازیم.

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسر vx5-591g

لپ تاپ ایسر vx5-591g

در ساخت لپ تاپ های بازی معمولاً از بدنه فلزی استفاده می شود تا بتواند مقاومت بالایی داشته باشد و البته در زمان داغ کردن به دلیل استفاده بیش از حدد از سی پی یو بتواند کارایی بالایی داشته باشد.

ایسر برای کاهش قیمت این مدل و اقتصادی کردن آن، از بدنه پلاستیکی استفاده کرده است اما در قاب پشتی از طراحی استفاده کرده تا حس یک بدنه فلزی برس خورده به کاربران القاء شود.

هر چند این بدنه پلاستیکی نتوانسته است وزن لپ تاپ را پایین بیاورد و وزن 2.5 کیلوگرمی آن در نسبت به لپ تاپ های مالتی مدیا به روز و پیشرفته اندکی بالاتر است.

در ساختار بدنه از طراحی خاصی در گوشه ها استفاده شده است که جذابیت خاصی به لپ تاپ داده است و در نگاه اول کاربران را برای خرید ترغیب می کند.

برای لپ تاپ ایسر vx5-591g به جای دو لولا از یک لولا استفاده شده است تا کاربران به راحتی بتوانند آن را باز کنند و البته شکل ظاهری دستگاه نیز جذاب تر شود.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل an715
خواندن

کیبورد در نظر گرفته برای این مدل از نوع جزیره ای با کیفیت بالا و ارتفاع مناسب صفحه کلید است که به کاربران کمک می کند در هنگام استفاده از کیبورد برای بازی کردن، سرعت و دقت بالایی داشته باشند.

به طور کلی شاید از نظر جنس بدنه ایراداتی به این محصول ایسر وارد باشد، اما قیمت اقتصادی محصول به خوبی همه این عیب ها را می پوشاند.

بررسی ویژگی های نمایشگر

لپ تاپ ایسر vx5-591g

برای نمایشگر لپ تاپ ایسر vx5-591g از اندازه 15.6 اینچی که برای لپ تاپ های مخصوص بازی اندازه بسیار مناسبی است استفاده شده است.

پنل به کار رفته در ساختار نمایشگر از نوع IPS است که به کاربران میدان دید گسترده تری می دهد.

به خاطر همین ویژگی می توانید به راحتی با دوستان خود در یک محیط نشسته و از این مدل برای انجام بازی های چند نفره استفاده کنید.

همچنین استفاده از فناوری IPS به شما این امکان را می دهد تا بدون دغدغه برای تابش مستقیم نور با نمایشگر لپ تاپ ایسر vx5-591g کار کنید و بازی های مختلف را انجام دهید.

هر چند امروزه لپ تاپ های مدرن و قوی با نمایشگر های کیفیت بالا در بازار موجود هستند، اما قیمت اقتصادی و بسیار مناسب این لپ تاپ، حتی کیفیت نمایشگر به صورت FULL HD را نیز تحت تاثیر قرار داده است تا از این گزینه که البته به عنوان عیب تلقی نمی شود نیز به راحتی گذشت.

پردازنده مرکزی و گرافیکی

شرکت ایسر برای پردازنده مرکزی به سراغ پردازنده core i7 مدل 7700HQ شرکت اینتل رفته است که البته یکی از پردازنده های قوی و پرسرعت بازار است.

تعمیر لپ تاپ ایسر در محل
خواندن

این پردازنده در کنار رم 16 گیگ دستگاه می تواند به کاربران اجازه دهد تا بازی های مدرن و به روز را اجرا نمایند.

این یعنی راندمان دستگاه با توجه به قیمتی که دارد در سطح بسیار مطلوبی است و قطعا کاربران از هزینه ای که برای یک لپ تاپ مخصوص بازی پرداخت می کنند راضی خواهند بود.

برای اینکه بتوانید فایل های مختلف و بازی های به روز را روی دستگاه ذخیره و اجرا نمایید نیز از یک ترابایت حافظه داخلی اختصاص داده شده به لپ تاپ ایسر vx5-591g استفاده کنید.

پردازنده گرافیکی شرکت انویدیا در مدل GeForce GTX 1050 GDDR5 با 4 گیگ حافظه اختصاصی امکان اجرای گرافیکی بازی های به روز و جدید را می دهد و به شما کمک می کند تا نرم افزار های مختلف طراحی مانند فوتوشاپ یا تدوین فیلم را با حجم بالا به راحتی روی سیستم خود اجرا کنید.

دیگر امکانات و ویژگی ها

لپ تاپ ایسر vx5-591g

از نظر امکانات ارتباطی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم، نیز می توانیم لپ تاپ ایسر vx5-591g را در سطح مطلوبی ارزیابی کنیم.

پورت شبکه

پورت HDMI

پورت USB Type-C

2 پورت USB3.0

و یک پورت USB2.0

بررسی های کارشناسان تعمیر لپ تاپ ایسر نشان میدهد باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 4605 میلی‌آمپر‌ساعت سه سلولی به شما اجازه می دهد تا 6 ساعت بتوانید از دستگاه خود استفاده نمایید و دوباره آن را به شارژ متصل نمایید.

کیبورد در نظر گرفته شده برای این مصحول نیز از نور پس زمینه برخوردار است تا در محیط های با نور کم نیز بتوانید از آن استفاده نمایید.

لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P
خواندن

بلوتوث داخلی و پشتیبانی از اتصال بی سیم از دیگر قابلیت های این لپ تاپ اقتصادی و خوش ساخت ایسر هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *