تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر

متخصصین نمایندگی ایسر برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر ابتدا عیب یابی اولیه را با استفاده از روش های مناسب و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می دهند و سپس اقدام به رفع مشکل می نمایند.

با این مطلب تا پایان همراه باشید تا دلایل خاموش شدن لپ تاپ های ایسر را مورد بررسی قرار دهیم.

در پایان مطلب خدمات ویژه ای که نمایندگی ایسر در این زمینه ارائه می کند را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

دلایل خاموش شدن نمایشگر لپ تاپ های ایسر

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر

لپ تاپ ایسر و به طور کلی همه لپ تاپ ها ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی شده و یا نمایشگر آن ها خراب شده باشد.

این موضوع گاهی به خود شخص و عدم نکات  ایمنی در استفاده از لپ تاپ بر می گردد و در برخی از موارد نیز به نوع مدل لپ تاپ و کارایی آن مربوط می شود.

با توجه به اینکه لپ تاپ های ایسر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین علت توانسته اند فروش و محبوببت بسیار بالایی به دست بیاورند، اگر در هنگام خرید مشکلی در قسمکت های سخت افزاری و نرم افزاری وجود نداشته باشد، مشکل خاموش شدن فقط به دلایلی که خود کاربر رقم می زند به وجود می آید.

پس نمی توان به طور قطع گفت که اگر صفحه نمایشگر شما خاموش شده است، حتما به مشکلات سخت افزاری خود نمایشگر مربوط می شود و عوامل و دلایل دیگری نیز داشته باشد.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر یا تعویض آن؟ کدام یک به صرفه تره؟
خواندن

شارژر و باتری را امتحان کنید

گاهی وقت ها خراب شدن شارژر و باتری لپ تاپ ایسر باعث می شود تا شارژدهی دستگاه به خوبی عملکردی نداشه باشد و بعد از خراب شدن، لپ تاپ شما خاموش شده و دیگر روشن نشود.

در صورتی که مشکلی در شارژر وجود داشته باشد، با تعویض آن، دستگاه روشن شده و باتری در حال شارژ باعث روشن شدن نمایشگر می شود.

اگر مشکل از باتری باشد و باتری در جریان مستقیم لپ تاپ قرار داشته باشد، یعنی باتری را نتوانید از سیستم شارژدهی آن جدا کنید، با تعویض باتری نیز لپ تاپ شما روشن شده و هیچ مشکلی ندارد.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر

این در صورتی است که از سالم بودن نمایشگر خود مطمئن باشید و هیچ گونه مایعاتی روی آن ریخته نشده باشد و یا اینکه ضرب خوردگی در آن به وجود نیامده باشد.

یکی دیگر از مواردی که قبل از تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر باید چک کنید، سالم بودن دکمه های فیزیکی خاموش و روشن کردن دستگاه است.

در برخی از موارد ممکن است خراب بودن این دکمه ها باعث عدم روشن شدن دستگاه شود.

لپ تاپ را به یک نمایشگر جانبی متصل کنید

یکی از روش هایی که قبل از تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر حتی توسط متخصصین فنی مرکز نیز مورد امتحان و تست قرار می گیرد، اتصال لپ تاپ به یک نمایشگر جانبی است تا مطمئن شوید که مشکل از خود نمایشگر بوده یا دیگر قسمت های آن دچار خرابی شده اند.

در صورتی که نمایشگر خارجی نیز روشن نشده و هیچ تصویری را نمایش نمی دهد، باید متوجه شوید که مشکل خاموش شدن لپ تاپ شما از قسمت های سخت افزاری داخلی مانند مادربرد دستگاه است.

تعویض باتری لپ تاپ ایسر
خواندن

اما در صورتی که نمایشگر خارجی به صورت کامل تصاویر را نمایش دهد و یا حتی تصاویر را به صورت نوار های سیاه و سفید نمایش دهد، می  توان گفت نمایشگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده و به همین دلیل باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر

در صورتی که عیب یابی اولیه را در منزل انجام داده و لپ تاپ شما همچنان خاموش است، بهتر است آن را سریعاً به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر در نمایندگی ایسر ارجا دهید تا کار عیب یابی و تست اولیه توسط متخصصین فنی مرکز بر روی آن انجام شود.

بعد از تست و عیب یابی اولیه که توسط تجهیزات و دستگاه های به روز و پیشرفته انجام می شود، تمامی مشکلات و قسمت های خراب شده لپ تاپ مشخص شده و عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر شروع می شود.

در صورتی که هر کدام از قسمت های لپ تاپ از نظر سخت افزاری به طور کامل دچار خرابی شده باشند و تعمیر آن ها امکان پذیر نباشد، تیم فنی با هماهنگی مشتریان نسبت به تعویض آن قطعه با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نمایند.

زمانی که تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر به پایان رسید مشتراین می توانند در محل، لپ تاپ و عملیات تعمیر انجام شده بر روی آن را تست کنند و از سلامت دستگاه خود مطمئن شوند.

البته نمایندگی ایسر در ادامه خدمات ویژه و بی نظیر خود، تمامی عملیات مورد نظر بر روی تمام مدل های لپ تاپ های ایسر، حتی مدل های قدیمی را با ارائه گارانتی معتبر تعمیر، تضمین کیفیت می کند.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *