تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571

با توجه به اینکه بسیاری از مدل های لپ تاپ ایسر از جمله مدلی که در این مطلب در نمایندگی ایسر در تهران قصد داریم به بررسی آن بپردازیم دیگر در میانه تولیدات این شرکت وجود ندارند دغدغه هایی برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571 به وجود آمده است.

این مدل از لپ تاپ ها هنوز هم به دلیل کارایی و کیفیت بالایی که دارند در بازار مشتریان خاص خود را داشته و مدل های دست دوم دوم آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات ظاهری لپ تاپ acer e1-571

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571

این مدل از لپ تاپ های ایسر از بدنه ی خارجی پلاستیکی ساخته شده است که البته کیفیت و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

هرچند وجود سطح پلاستیکی مقاوم باعث می شود تا این لپ تاپ کمتر دچار ضرب‌دیدگی شود اما بنا به دلایل مختلف از جمله بی احتیاطی می‌توانیم شاهد خراب شدن و یا شکستگی بدنه این دستگاه و یا قاب دور نمایشگر آن باشیم.

یکی از مهمترین موارد در تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571 ، تعمیر قاب نمایشگر دستگاه می باشد.

در صورتی که قاب مورد نظر دچار شکستگی های عمده شده و قابل تعمیر نباشد باید آن را با یک قاب اصلی و اورجینال تعویض کنیم که این موضوع فقط در نمایندگی ایسر و با کمترین هزینه برای شما امکان پذیر است.

استفاده از قاب های فرعی و غیر اورجینال که در بازار وجود دارند باعث می‌شوند تا کیفیت و کارایی دستگاه شما برای نمایش تصاویر و همچنین استفاده در محیط های مختلف پایین بیاید و این موضوع می تواند هزینه های مختلف دیگری را برای تعمیرات آینده در پی داشته باشد.

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575
خواندن

کیبورد دستگاه نیز یک کیبورد جزیره ای بوده که با توجه به جانمایی بسیار مناسب صفحه کلید و همچنین ارتفاع بسیار عالی می توان آن را به عنوان یک گزینه عالی برای دانشجویان و همچنین کسانی که قصد انجام پروژه های مختلف با آن را دارند دانست.

در صورتیکه کیبورد این لپ‌تاپ نیز خراب شده باشد می‌توانید از قسمت تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571 در نمایندگی ایسر به راحتی مشکلات به وجود آمده برای آن را برطرف نمایید.

وزن 2.4 کیلوگرمی این لپ‌تاپ نسبت به لپ‌تاپ‌های امروزی شاید کمی زیاد باشد اما در مقایسه با لپ تاپ های هم رده ای و هم ساخت این مدل از لپ تاپ های ایسر بسیار عالی و بی نظیر به نظر می رسد.

بررسی سرعت و قدرت دستگاه

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571

لازمه استفاده بهتر از خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571 ، آگاهی در مورد پردازنده های مرکزی این دستگاه و همچنین میزان رم قرار گرفته روی آن می باشد.

زمانی که شما اطلاعات درستی در مورد این قسمت از دستگاه داشته باشید می توانید به راحتی متوجه اشکالات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری بر روی دستگاه شوید که می‌تواند ناشی از عدم استفاده درست از نرم افزارهای مختلف و همچنین باز کردن آنها به صورت همزمان باشد.

برای ساخت لپ تاپ ایسر از پردازنده core i5 شرکت اینتل استفاده شده است که مدل آن نیز 2450M می باشد.

این پردازنده با توجه به استفاده از ۳ مگ و همچنین سرعت 2.5 تا 3.1 گیگاهرتز می تواند باعث برطرف شدن نیاز های کاربری عمومی و روزانه مشتریان شود.

افزایش سرعت لپ تاپ ایسر با 2 راهکار ساده
خواندن

برای اینکه بتوانید از این لپ تاپ کارایی بهتر و بیشتری را انتظار داشته باشید یک رم ۴ گیگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

۵۰۰ گیگ حافظه داخلی به شما کمک می کند تا هیچ دغدغه‌ای برای ذخیره اطلاعات و یا نصب نرم افزار ها بر روی این لپ‌تاپ خود نداشته باشید.

در صورتی که هر کدام از این قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری دچار مشکل شوند تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571 اقدام می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به استفاده از پورت های ارتباطی مختلف مانند پورت usb و پورت hdmi اشاره نمود.

برای لپ تاپ ایسر مدل E1-571 یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع ال ای دی در نظر گرفته شده است تا کسانی که قصد استفاده از این دستگاه برای کاربری مالتی مدیا یا تماشای فیلم و بازی را دارند به خوبی نیازهای خود را برطرف نمایند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر مدل E1-571

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد در صورتی که از این مدل محبوب و بسیار پرفروش برای کارایی مختلف استفاده می کنید می توانید از خدمات بسیار ویژه‌ای که نمایندگی ایسر برای شما در قسمت تعمیر لپ تاپ ایسر نظر گرفته است بهره مند شوید.

این خدمات در نظر گرفته شده برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571 با توجه به اینکه از طریق تجهیزات به روز و پیشرفته انجام میشود دارای کیفیت بسیار بالایی است.

در صورتی که قصد ارتقاع این دستگاه را داشته باشید و یا هر کدام از قطعات آن را بخواهید با توجه به عدم کارایی باید قطعه اصلی تعویض کنید می توانید از قطعات اصلی که نمایندگی ایسر در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر e5-576
خواندن

بعد از تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری این لپ تاپ، گارانتی معتبر تعمیر به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *