تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر

قبل از تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر لازم است تا اقداماتی را انجام دهید تا از این طریق بتوانید از خراب شدن قسمت های مختلف دستگاه جلوگیری نموده و هزینه های تعمیر آن را نیز کاهش دهید.

هزینه های تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر می تواند با توجه به حجم خرابی ها و در صورتی که آب یا مایعات به قسمت های داخلی لپ تاپ نفوذ کرده باشند، بیشتر شود و گاهاً برای بسیاری از کاربران سنگین و غیر قابل پرداخت است.

آب خوردگی لپ تاپ و خطری که همیشه در کمین است!

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر

لپ تاپ های ایسر امروزه به دلیل تنوعی که در امکانات دارند، جز محصولات پرفروش هستند.

این محصولات در کشورمان به دلیل به صرفه بودن از نظر اقتصادی نیز مشتریان مخصوص خود را نیز دارند و طیف گسترده ای از مردم برای خرید آن ها اقدام می کنند.

کیفیت و کارایی این لپ تاپ ها و این برند بر هیچ کس پوشیده نیست و هر روز مدل های متنوع تری با امکانات به روز و پیشرفته را روانه بازار می کند.

اما یکی از مواردی که همیشه به عنوان یک تهدید سلامت فیزیکی و ساختاری لپ تاپ ها را به شدت تهدید می کند، ریختن آب یا مایعات مختلف بر روی این محصولات است.

اگر در هنگام کار، چایی، آب یا دیگر مایعات بر اساس سهل انگاری بر روی لپ تاپ شما ریخته شود، شاید بتوانید به سرعت آن را خشک کرده و از صدمه دیدن قسمت های مهم و حیاتی لپ تاپ جلوگیری نمایید.

ارتقا رم لپ تاپ ایسر و همه آنچه باید در این باره بدانید!!!
خواندن

نکته مهم اما زمانی است که حجم زیادی مایعات بر روی لپ تاپ ریخته شده است یا اینکه در شرایط بدتر، لپ تاپ به صورت کامل درون آب افتاده است و شما در نگاه اول، کاملاً لپ تاپ خود را از دست رفته می بینید.

اگر بتوانید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید شاید بتوانید در این بازار پرنوسان اقتصادی که هر روز با افزایش قیمت لپ تاپ های ایسر رو به رو هستیم، تا حدودی لپ تاپ خود را نجات دهید.

اقدامات مهم در برابر لپ تاپ آب خورده

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر

قبل از اینکه تصمیم بگیرید لپ تاپ آب خورده خود را به بخش تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر بیاورید، لازم است تا اقداماتی اولیه را روی آن انجام دهید تا حتی الامکان بتوانید از خراب شدن و صدمه دیدن قسمت های مختلف دستگاه جلوگیری نمایید.

در گام اول بهتر است اصلا هول نشوید و به راحتی یک دستمال یا پارچه را بردارید و آب یا مایعات را از روی قسمت های ریخته شده پاک کنید تا به دیگر قسمت ها نفوذ نکند.

در نظر داشته باشید نوع پارچه در اینجا اهمیت بسیار زیادی دارد و باید آب و مایعات را به خود جذب نماید تا آب به دیگر قسمت ها نرسد.

اگر تخصصی و تجهیزات لازم برای باز کردن قسمت های مختلف لپ تاپ به خصوص بدنه و کیبورد آن را دارید، بهتر است از این تخصص خود به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و لپ تاپ آب خورده را باز کرده و اقدام به خشک کردن قسمت های داخلی آن کنید.

تعویض باتری لپ تاپ ایسر
خواندن

سعی کنید حتی الامکان تا آوردن  لپ تاپ خود به نمایندگی ایسر و سپردن آن به دست متخصصین این امر از روشن کردن آن جداً خودداری نمایید.

البته زمانی که کیبورد یا نمایشگر لپ تاپ شما بر اثر آب خوردگی و ریختن مایعات از کار افتاده باشد، عملیات تعمیر و یا تعویض آن ها به راحتی انجام می شود ولی مشکل به زمانی بر می گردد که آب به قسمت های سخت افزاری داخلی مانند گرافیک، رم، مادربرد و … می رسد.

 در این زمان ممکن است این بخش ها از کار افتاده باشند و یا عملکرد آن ها با نقصان رو به رو شود.

پس دقت کنید که شما می توانید با اقدامات اولیه نقش مهمی در نجات دادن لپ تاپ خود و کاهش هزینه تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر داشته باشید.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر باید حتما توسط افراد متخصص و فنی که از ابزار به روز و پیشرفته استفاده می کنند، انجام شود.

تیم فنی بخش تعمیرات لپ تاپ ایسر ، با استفاده از تجربه و دانش خود، تست و عیب یابی اولیه را از طریق تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می دهند.

زمانی که قسمت های خراب شده دستگاه به خوبی مشخص شد، نسبت به رفع عیب و تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر اقدام می شود.

اگر یک قسمت را بتوان تعمیر نمود با سرعت و کیفیت بالا این کار انجام می شود و در پایان به شما گارانتی معتبر تعمیر نیز ارائه می شود.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر یا تعویض آن؟ کدام یک به صرفه تره؟
خواندن

در صورتی که قطعات سخت افزاری مانند کیبورد، به طور کلی خراب شده یا تعمیر آن ها از نطر اقتصادی ارزشی نداشته باشد، عملیات تعویض قطعه مورد نظر با قطعات اصلی و اورجینال در دستور کار قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *