تعمیر فلت لپ تاپ ایسر

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر با کمترین هزینه

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر یکی از مجموعه خدمات تخصصی است که در نمایندگی ایسر بر روی مدل های مختلف لپ تاپ این برند انجام می شود.

در صورتی که خرابی های فلت به حدی باشد که عملیات تعمیر بر روی آن امکان پذیر نباشد باید به ناچار از گزینه تعویض فلت استفاده کنیم که در اینجا نیز جای نگرانی نیست زیرا همه تجهیزات و قطعات سخت افزاری مورد استفاده در نمایندگی ایسر به صورت اصل و اورجینال در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

اگر نمی دانید فلت چیست و فقط مشکلاتی در دریافت و نمایش تصاویر بر روی لپ تاپ های ایسر دارید حتما تا انتهای مقاله را بخوانید و از خدمات تخصصی این مرکز به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

فلت چیست؟

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر

قبل از اینکه به روش های تعمیر فلت لپ تاپ ایسر بپردازیم بهتر است ابتدا بدانیم فلت چیست و چه نقشی بر روی لپ تاپ دارد؟ فلت یک کابل است که وظیفه انتقال تصاویر از مادربرد دستگاه به سمت نمایشگر را دارد. این کابل معمولاً از کنار یا از بین لولا های لپ تاپ عبور داده می شود تا نمایشگر را روشن کند.

لولا ها لپ تاپ دقیقا همان جایی است که در هر بار استفاده حداقل دو بار باز و بسته می شوند و این یعنی فلت لپ تاپ در معرض بیشترین خطر برای خراب شدن قرار دارد.

البته جدا از به پایان رسیدن طول عمر مفید فلت بر روی دستگاه، عوامل دیگری نیز می توانند باعث خراب شدن و آسیب دیدن فلت شوند که باید حتما تا اندازه ای که می توانید آن ها را رعایت کنید تا این مشکل برای سیستم شما به وجود نیاید.

تعمیرات لپ تاپ ایسر
خواندن

زمانی که لپ تاپ ضربه بخورد یا بر اثر عوامل مختلف لولا بر روی لپ تاپ بشکند، شاهد پاره شدن فلت و آسیب دیدن آن هستیم.

این کار باعث می شود تا تصاویر نمایشگر با مشکلاتی رو به رو شوند و یا اینکه اصلا نمایشگر قابل روشن شدن نباشد.

در بررسی تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر همه عواملی که می توانند باعث خاموش شدن لپ تاپ ها شوند را بیان کردیم.

علائم خراب شدن فلت لپ تاپ ایسر

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر

همانطور که گفته شد فلت در اثر عوامل مختلفی ممکن است آسیب ببیند. زمانی که فلت آسیب می بیند ممکن است این خرابی به صورت های مختلفی بر روی نمایشگر خود را نشان دهد.

در برخی از موارد کاربران ابتدا این مشکلات را به کارت گرافیک نصب شده بر روی دستگاه ارتباط می دهند در حالی که این موضوع به فلت ارتباط داشته و باید به فکر تعمیر فلت لپ تاپ ایسر باشند.

بر روی همه مدل های لپ تاپ ایسر فلت قرار گرفته است و این یعنی باید مراقب باشید تا این قطعه سخت افزاری حساس در اثر عوامل مختلفی باعث خراب شدن تصاویر نمایش داده نشود.

اولین موردی که می تواند در این زمینه با آن رو به رو شوید، اتصال داشتم کابل فلت است که معمولاً اگر لپتاپ خود را جا به جا کنید یا اندکی زاویه آن را تغییر دهید، می توانید تصاویر را به صورت عالی دریافت نمایید اما با جا به جایی مجدد شاهد خراب شدن مجدد تصاویر خواهیم بود.

در مواردی نیز مشاهده شده است که اشکال در تصاویر دریافتی یا نمایش صفحه و تصاویر به صورت سیاه از خاربی فلت بوده است و باید این گزینه را مورد بررسی قرار داد.

علت کار نکردن میکروفون لپ تاپ ایسر + رفع ایراد 100% تضمینی
خواندن

بعضی از کاربران نیز گزارش داده اند که در هنگام خرابی فلت، نمایشگر آن ها همه چیز را به درستی نمایش می دهد اما کمی نمایشگر تاریک شده است.

از دیگر علائم خراب شدن فلت دستگاه می توان به چشمک زدن صفحه نمایشگر و نمایش خطوط راه راه عمودی اشاره نمود که باید حتما ابتدا توسط تیم فنی نمایندگی ایسر بررسی شده و سپس برای تعمیر فلت لپ تاپ ایسر اقدام شود.

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر

خوشبختانه تعمیر این قسمت جز خدماتی است که با کیفیت بسیار بالا توسط تیم های فنی و تخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند انجام می شود.

البته با توجه به حساس بودن نمایشگر بهتر است حتما این قسمت که از طریق باز کردن لولا ها قابل مشاهده است توسط یک تیم فنی و کاربلد که از دستگاه ها و تجهیزات به روز استفاده می کند، باز شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر با توجه به تجربه طولانی مدت در زمینه تعمیرات لپ تاپ ایسر و همچنین استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز و پیشرفته به شما کمک می کند تا مشکل فلت خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

این تیم ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده تا از خرابی فلت و یا دیگر قسمت های دستگاه آگاهی پیدا کنند و سپس عملیات تعمیر را روی آن انجام می دهند.

تعمیر فلت لپ تاپ ایسر نیز مانند همه خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر همراه با گارانتی معتبر تعمیر خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *