تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570

اگر از لپ تاپ های قدیمی شرکت ایسر استفاده میکنید قطعاً دغدغه هایی برای تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570 دارید که با توجه به اینکه لپ تاپ مورد نظر دیگر توسط این شرکت تولید نمی شود، این دغدغه شما کاملا درست و به جا است.

ما در نمایندگی Acer با استفاده از تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته و یک تیم فنی متخصص تمامی مدل های مختلف این شرکت از جمله این مدل که در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت را به صورت کامل تعمیر می کنیم.

بررسی ویژگی های ساختاری و ظاهری لپ تاپ ایسر E1-570

تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570

برای اینکه بدانید در تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570 چه فاکتور هایی می توانند در تعیین قیمت تعمیرات تاثیرگذار باشند باید اطلاعاتی در مورد ساختار این محصول از نظر ظاهری و فنی داشته باشید.

این لپ تاپ با توجه به ویژگی های فنی و امکاناتی که دارد در رده کاربری عمومی قرار می گیرد و به خوبی می تواند نیاز های شخصی افراد و حتی دانشجویان برای انجام پروژه های مختلف را برطرف نماید.

موضوع مهم در استفاده از این لپ تاپ به بدنه پلاستیکی آن بر می گردد.

هر چند این بدنه باعث کاهش وزن و همچنین کاهش قیمت دستگاه شده است اما می تواند مشکلاتی را در هنگام افتادن لپ تاپ یا ضربدیدگی آن به وجود بیاورد.

با توجه به همین موضوع بسیار از افرادی که به قسمت تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570 در نمایندگی ایسر مراجعه می کنند، به دنبال برطرف شدن مشکلات خود در این زمینه مانند شکستگی بدنه یا قاب نمایشگر دستگاه و حتی صدمه دیدن نمایشکر هستند.

افزایش سرعت لپ تاپ ایسر با 2 راهکار ساده
خواندن

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر با توجه به دانشی که در این زمینه دارد تمامی مشکلات مربوط به تعمیر قاب و نمایشگر و مشکلات ضربدیدگی دستگاه را برطرف می کند.

البته نکته حایز اهمیت در اینجا استفاده از لوازم جانبی و قطعات کاملاً اصلی و اورجینال است که فقط آن ها را می توانید در نمایندگی ایسر تهیه نمایید.

برای نمایشگر این لپ تاپ با توجه به کاربری عمومی که دارد و می تواند برای تماشای فیلم مورد استفاده قرار بگیرد، از نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی استفاده شده است.

کیفیت و وضوح نمایش تصاویر و فیلم ها به صورت HD هنوز هم لپ تاپ ایسر E1-570 را به عنوان یک گزینه بسیار عالی برای طیف بزرگی از کاربران معرفی می نماید.

مشخصات فنی و امکانات

تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570

در کنار نمایشگر 15.6 اینچی از بلندگوی با کیفیت که از فناوری دالبی استفاده می کند می توان برای گوش دادن با وضوح بالا به موسیقی و یا صدا های مختلف بهره مند شد.

پورت های مختلف و مناسبی نیز در ساختار این لپ تاپ قرار گرفته اند تا کسانی که آن را خریداری می کنند بتوانند به راحتی وسایل مختلف از جمله گوشی های هوشمند را به آن ها متصل نموده و از آن برای تبادل اطلاعات و فایل ها استفاده نمایند.

در صورتی که هر کدام از این پورت های ارتباطی از نظر سخت افزاری دچار مشکل شدند، به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا تیم فنی و تخصصی قسمت تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570 به راحتی  و در سریع ترین زمان ممکن این مشکل شما را برطرف می کنند.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر e5-576
خواندن

اگر از این لپ تاپ استفاده می کنید به خوبی متوجه شده اید که می توانید بازی های نیمه سنگین را روی آن اجرا نمایید.

این قابلیت به دلیل استفاده از پردازنده core i3 3217U  شرکت اینتل و همچنین بهره مندی از 4 گیگ حافظه رم بر روی این دستگاه است.

کاربری به موقع و همچنین اجرای نرم افزار های مختلف نیز می توانند از دیگر ویژگی های این لپ تاپ باشد.

برای گرافیک نیز از گرافیک ساخته شده توسط شرکت اینتل با 4 گیگ حافظه استفاده شده است.

تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570

تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570

اگر لپ تاپ ایسر شما در هر کدام از بخش های مختلف سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل شد می توانید به راحتی از راهنمایی ها و مشاوره تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر بهره مند شوید.

در این مرکز ابتدا با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته تمامی قسمت های مختلف دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و عملیات عیب یابی که مهم ترین بخش تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570 است به خوبی انجام می شود.

پس از عیب یابی دستگاه به قسمت مربوط برای تعمیرات لپ تاپ ایسر ارجا داده می شود.

تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری توسط یک تیم فنی با تخصص و استفاده از دانش روز انجام می شود.

تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570 در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد به نحوی که تیم فنی مرکز با اطمینان از کیفیت تعمیرات، گارانتی معتبر تعمیر به شما ارائه می کند.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *