لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300 که در کانفیگ های مختلفی به بازار آمده است در همان نگاه اول و شاید بدون توجه به قیمت بالایی که دارد، مشتریان را برای خرید ترغیب می کند.

ایسر علاوه بر طراحی جذاب، سخت افزار مناسبی نیز در این لپ تاپ قرار داده است و به همین دلیل کاربران هنگام بازی تجربه کاربری جذاب و البته با کیفیت بالایی را خواهند داشت.

در ادامه با ما در نمایندگی Acer برای بررسی بیشتر این لپ تاپ همراه باشید تا قسمت های مختلف آن را که قطعا برای خرید اهمیت بالایی دارند مورد بررسی قرار دهیم.

ظاهر و طراحی شیک و زیبای لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300

یکی از نقاط قوت این لپ تاپ که باعث بالا رفتن آمار فروش آن خواهد شد، طراحی زیبای آن است.

معمولاً در ساخت و طراحی لپ تاپ های مخصوص بازی که لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300 نیز یکی از آن هاست، از رنگ قرمز و طراحی ضمخت استفاده می شود.

در این مدل از محصولات شرکت ایسر نیز در پشت بدنه از رنگ قرمز استفاده شده است تا حس لپ تاپ مخصوص بازی را به کاربران القا نماید.

زیبایی و شیک بودن این لپ تاپ در ساخت کناره های آن به خوبی مشهود است و همچنین در پشت لولاها، قرار گرفتن فن خنک کننده با طراحی جذابی، حس مناسبی را به کاربران القاء می کند.

تعمیر مادربرد ایسر
خواندن

در ساخت بدنه از فلز و مواد اولیه با دوام بالا استفاده شده است که این ویژگی، یکی از مهم ترین فاکتور ها در تولید لپ تاپ مخصوص بازی است.

در این مدل از لپ اپ های ایسر از کیبورد کاملاً ارگونومیک با جانمایی مناسب صفحه کلید و همچنین ارتفاع عالی استفاده شده است که می تواند برای بازی کردن از طریق کیبورد نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین کیبورد مورد نظر از نور پس زمینه نیز بهره مند بوده که علاوه بر جذابیت ظاهری، به کاربران اجازه می دهد تا در نور کم بتوانند به راحتی با این لپ تاپ کار کنند.

بررسی ویژگی های نمایشگر

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300

در فاکتور های مهم برای بررسی لپ تاپ های مخصوص بازی، کیفیت نمایشگر و فناوری های به کار رفته در آن اهمیت بسیار بالایی دارند.

در لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300 از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است که برای لپ تاپ های مخصوص بازی، عدد مناسبی است و می تواند پاسخگوی نیاز کاربری افراد باشد.

این نمایشگر از کیفیت تصاویر به صورت FULL HD پشتیبانی می کند و این یعنی بازی ها و نرم افزار های گرافیکی را با کیفیت و وضوح بالا روی سیستم خود می توانید اجرا نمایید.

از طریق پورت های خروجی قرار گرفته روی این لپ تاپ ها می توانید آن ها را به نمایشگر های با کیفیت 4K نیز وصل نموده و لذت کاربری بالاتری در هنگام اجرای بازی های به روز و با گرافیک بالا را تجربه نمایید.

در ساخت این نمایشگر از پنل IPS و روکش مات استفاده شده است که علاوه بر گسترده تر کردن میدان دید برای اینکه از هر طرف راحت بتوانید به نمایشگر نگاه کنید و یا اینکه بازی های چند نفره انجام دهید، به شما امکان استفاده از لپ تاپ در محیط های با نور بالا مانند تور مستقیم خورشید را نیز می دهد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500
خواندن

پورت های ارتباطی و حافظه داخلی

برای لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300 از یک رم 16 گیگ استفاده شده است و البته این لپ تاپ در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده تا کاربران بتوانند مطابق با نیاز خود، یکی از این مدل ها را خریداری نمایند.

برای حافظه داخلی نیز علاوه بر یک ترابایت حافظه هارد دیسک، از حافظه SSD نیز به میزان 256 گیگ در این مدل استفاده شده است.

پورت های ارتباطی نیز از هر لحاظ می توانند نیاز شما را به خوبی برطرف نمایند.

علاوه بر توانایی برقراری ارتباط با این مدل از طریق بلوتوث، پورت شبکه و همچنین پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم یا وای فای، می توانید از پورت های ارتباطی زیر نیز برای تبادل فایل یا اتصال تجهیزات جانبی استفاده نمایید.

یک پورت HDMI

دو پورت USB 2.0

یک پورت USB 3.0

یک پورت USB 3.1

پورت USB Type-C

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300

پردازنده اینتل به همراه گرافیک جدید شرکت انویدیا

برای اینکه بازی های جدید و مدرن با بالاترین گرافیک را بتوانید بر روی لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300 اجرا نمایید، از آخرین پردازنده نسل M شرکت انویدیا در ساختار این لپ تاپ استفاده شده است.

برای پردازنده گرافیکی نیز 6 گیگ حافظه اختصاصی در نظر گرفته شده است تا بتواند نرم افزار های تدوین فیلم و یا عکس را نیز به خوبی و با کیفیت بالا اجرا نماید.

پردازنده مرکزی لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300 از پردازنده های چهار هسته ای core i7 شرکت اینتل و مدل 7700HQ می باشد.

تاریخچه محصولات و شرکت ایسر
خواندن

طبق نظرات کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر به طور کلی با بررسی دستگاه متوجه می شوید که از نظر سخت افزاری و قدرت و سرعت هیچ دغدغه ای برای خرید این محصول ندارید هر چند با توجه به نوسانات اقتصادی داخلی کشورمان، قیمت آن بالاتر از خرید توان سطح وسیعی از جامعه است.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *