لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P

لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P

لپ تاپ های دانشجویی معمولاً به لپتاپ گفته می شوند که منظر پردازی و گرافیکی سطح بسیار بالایی ندارند و برای کارهای پردازشی بسیار سبک و کارهای روزانه مانند پروژه های شخصی و کاری و پروژه های دانشجویی برای تایپ و ادیت مورد استفاده قرار می گیرند.  لپ تاپ دانشجویی Aspire 3 A315-58-320P ایسر به عنوان یکی از لپ تاپ های دانشجویی بازار شناخته می شود که حذف نسل یازدهم پردازنده های  core i3  اینتل استفاده می کند دارای حافظه داخلی از نوع ssd و همچنین ۱۲ گیگابایت رم برای پردازش اطلاعات مختلف می باشد.

انتظار بالایی از پردازش لپ تاپ به دلیل کانفیگ بسیار پایین تر نسبت به لپ تاپ های قدرتمند ایسر و دیگر برند ها نباید داشته باشد اما اگر به دنبال یک لپ‌تاپ هستید که کارهای شخصی و روزانه شما را به بهترین شکل ممکن و با سرعت بسیار بالا اجرا نماید می‌تواند از این لپ تاپ با قیمت بسیار عالی که دارد استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد لپ تاپ دانشجویی Aspire 3 A315-58-320P ایسر به دست بیاورید می توانید در ادامه مطلب را دنبال کنید اما اگر از لپ تاپ های قدیمی برند ایسر استفاده میکنید و قصد دارد تا برای تعمیر و تعویض آن اقدام کنید بهتر است از خدمات ویژه نمایندگی ایسر به عنوان یک مرکز کاملا معتبر با گارانتی رسمی و کتبی در اختیار شما می دهد استفاده کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی مشکلات مختلف مدلهای متفاوت لپ تاپ asus مدل های قدیمی تا مدل های جدید را برطرف نمایید.

ویژگی های نمایشگر

از نظر سخت افزاری با توجه به ظرافت طراحی که در ساخت این لپ تاپ به کار برده شده است می توانیم این محصول را به عنوان یکی از محصولات جالب و خوش‌ساخت برند ایسر معرفی کنیم که ضخامت بسیار کمی دارد و وزن آن نیز تقریباً هزار و ۸۰۰ گرم است که در مقایسه با لپ تاپ های میان رده ای به عنوان یک وزن بسیار مناسب و عالی شناخته می شود و به شما اجازه می‌دهد تا در محیط های مختلف و در دانشگاه به راحتی لپ تاپ خود را حمل نمایید.

انتخاب بهترین لپ تاپ ایسر
خواندن

نمایشگر 15.6 اینچی به کار رفته شده در این این محصول از نوع TFT بوده و پنل بسیار ضعیف تری نسبت به لپ تاپ های بالا رده ای و حتی میان رده های برند ایسر را دارد اما نکته ای که می تواند استفاده از این لپ تاپ را جذاب تر و جالب تر بکند وضوح تصویر و رزولوشن فول اچ دی بر روی این لپ تاپ می باشد.

هر چند کیبورد استفاده شده بر روی لپ تاپ Aspire 3 A315-58-320P ایسر قابلیت استفاده از نور پس زمینه را ندارد اما به دلیل جزیره بودن و ارتفاع بسیار مناسب صفحه کلید این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با سرعت بسیار بالا و بدون خطا مطالب مختلف را بر روی سیستم خود تایپ نمایید.

در کنار این موضوع استفاده از اسپیکر های بسیار با کیفیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از کیفیت صدای بسیار بالای این لپ تاپ برای پخش فیلم های آموزشی و پخش موزیک در محیط های مختلف استفاده کنید.

لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P

قدرت پردازشی لپ تاپ دانشجویی Aspire 3 A315-58-320P ایسر

یکی از مهمترین بخش هایی که برای هر دانشجو برای خرید لپ تاپ های ایسر اهمیت بسیار زیادی دارد مبحث قدرت پردازشی و پردازشگر داخلی که به عنوان قلب اصلی لپ تاپ شناخته می شود می باشد.

پردازنده های نسل جدید همان نسل ۱۱ اینتل می باشد در مدل های مختلفی وارد بازار شده اند اما تفاوت هایی از نظر قدرت پردازش ای با همدیگر دارند. پردازشگر core i3 شرکت اینتل که از نسل ۱۱ این شرکت می توانید با سرعت بسیار مناسبی برنامه های مختلف را بر روی لپ تاپ خود اجرا نمایید.  یکی از بخش هایی که ممکن است خرابی های به وجود آمده بر روی آن دغدغه هایی را برای شما در هنگام تعمیر لپ تاپ ایسر به وجود بیاورد همین بخش پردازشگر است که تمامی امور مربوط به تعمیر و تعویض آن در نمایندگی ایسر با گارانتی رسمی و توسط افراد متخصص و ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته انجام میشود.

تعمیر تبلت ایسر در کرج با گارانتی و ضمانت رسمی و 100% معتبر
خواندن

در کنار این پردازشگر سخت افزاری یک حافظه داخلی 12 گیگابایت نیز قرار داده شده است و شما به راحتی بتوانید راندمان و کارایی بالای لپ‌تاپ Aspire 3 A315-58-320P ایسر را شاهد باشید.

برخی مشخصات دیگر

این یعنی با توجه به کانفیگ مورد نظر برای این لپ‌تاپ می توانید نرم افزارهای مختلفی که مورد نیاز دانشجویان میباشد را به راحتی و به صورت کاملاً همزمان بر روی لپ تاپ خود باز نمایید.  در کنار این قدرت سخت افزاری ۱ حافظه داخلی ssd با قدرت ۱۲۸ گیگابایت بر روی لپتاپ قرار داده شده است تا با استفاده از این لپ تاپ حافظه آن بتوانید با سرعت بسیار بالا برنامه های مانند فتوشاپ را اجرا نمایید و از نرم افزارهای مختلف صورت بسیار مناسب خروجی بگیرید.

البته موضوع را در نظر داشته باشید که برای این که بتواند فایل های مختلف را روی لپ تاپ ایسر ذخیره کنید و مشکلی از نظر حجم نداشته باشید یک حافظه داخلی یک ترابایت از نوع hdd نیز بر روی این لپ‌تاپ قرار داده شده است.

البته شاید بتوانیم یکی از نقطه ضعف های Aspire 3 A315-58-320P را در استفاده‌های برای دانشجویان عدم توانایی در قابلیت ارتقاء رم دستگاه بدانیم که از ۱۲ گیگابایت نمی تواند بیشتر شود و قطر آن در چند سال آینده مشکلاتی را برای شما در هنگام استفاده به وجود خواهد آورد زیرا نیازمند سرعت و قدرت بسیار بیشتر برای لپ تاپ ایسر خود خواهید بود.

لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P

 حافظه گرافیکی متوسط

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا این لپ تاپ را به عنوان لپ تاپ دانشجویی بدانیم حافظه گرافیکی پایین آن نسبت به لپ تاپ های پرچمدار و لپ تاپ های میان رده ای برندهای دیگر برندها می باشد.

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر
خواندن

لپ تاپ Aspire 3 A315-58-320P ایسر از حافظه گرافیکی مجتمع که می تواند تا ۶ گیگابایت رم را به صورت اختصاصی داشته باشد فاده می‌کند که این موضوع می‌تواند برای اجرای بازی های به روز و پیشرفته و یا خروجی گرفتن بسیار پرسرعت از نرم افزارهای تدوین فیلم و فتوشاپ برای شما بسیار مناسب باشد و به همین دلیل اگر قصد دارید تا این کارها را انجام دهید بهتر است به سراغ لپ تاپ های پرقدرت تر بروید که البته هزینه های بسیار بیشتری را نیز برای شما به همراه خواهند داشت.

 باتری و امکانات ارتباطی Aspire 3 A315-58-320P

از دیگر امکاناتی که بر روی این لپتاپ قرار داده شده است می توان به باتری دو سلولی که می تواند یک تا سه ساعت دستگاه شما را به صورت کامل و در هنگام استفاده مداوم روشن نگه دارد اشاره نمود.

پشتیبانی از اتصال از طریق بلوتوث و اتصال وای فای و همچنین اتصال با کابل hdmi به دیگر نمایشگر ها و البته اتصال از طریق شبکه در کنار امکانات ارتباطی مانند usb۳ و usb۲ از جمله مهمترین ویژگی هایی هستند که Aspire 3 A315-58-320P را به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی مطرح کردند تا با قیمت بسیار مناسبی که دارد در اختیار کاربران مختلف قرار بگیرد و نیاز های روزانه و شخصی آنها را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

 

Rate this post
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *