لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟

لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟

بسیاری از کاربران در تماسی که با تیم مشاوره مرکز داشته اند و یا در هنگامی که برای تعمیر لپ تاپ های مختلف به نمایندگی ما مراجعه می‌کنند، سوال اساسی در مورد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس مطرح می‌کند که در این مطلب قصد داریم به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

البته در مطالب و مقالاتی که بر روی سایت قرار داده شده است به صورت کامل مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ های ایسر و ایسوس را مورد بررسی قرار دادیم و مدل های مختلف لپ تاپ ایسر که می‌توانند برای شما کارایی بسیار ویژه داشته باشند را به صورت کامل نقد و بررسی کرده ایم.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که لپ تاپ ایسر یا ایسوس خود را چند سال است خریداری کرده اید و به دنبال یک مرکز مطمئن و مجرب برای تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری آن می گردید، در مرکز نمایندگی ایسر می توانید با استفاده از خدمات ویژه که برای شما در نظر گرفته شده است در سریعترین زمان ممکن مشکلات آن را برطرف نمایید.

ایسر یا ایسوس

ایسوس را می‌توان یکی از مطرح امروزی دانست که در چند سال گذشته توانسته است به خصوص در بازارهای داخلی ایران و خاورمیانه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

ایسوس جزو برندهایی است که در کنار مشتری مداری سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته است رضایت آنها را از نظر امکانات و کارایی هایی که بر روی مدل های مختلف لپ تاپ قرار می‌دهد جذب نماید.

همین موضوع در کنار کیفیت ساختاری باعث شده است تا برند هایی مانند ایسوس و ایسر در سال‌های گذشته فروش بالایی در کشورمان داشته باشند و این یعنی کاربران به دنبال خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

تعمیرات all in one ایسر توسط نیروی مجرب
خواندن

در بررسی مقایسه ایسر یا ایسوس می‌توان گفت زمانی‌که استقبال از یک برند زیاد شود کاربران مختلف نیز به سمت آن برند کشیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا شرکت ها و مراکز مختلف زیادی در زمینه تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های ایسوس و لنوو فعالیت خود را آغاز نمایند.

لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟

زمانی که کاربر در هنگام خرید متوجه این حجم بالا از پشتیبانی توسط مراکز مختلف برای یک دستگاه می شود قطعاً در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

محبوبیت ایسر

به همین دلیل است که لپ تاپ های ایسر امروزه با توجه به عدم استقبالی که از آنها صورت گرفته است خدمات پشتیبانی کمتری را برای فروش محصولات جدید دریافت می کنند.

همه ما به خوبی از کیفیت و کارایی لپ تاپ های ایسر آگاه هستیم و با توجه به قدیمی بودن این برند به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه می توانند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار وارد نماید که همه طیف‌های جامعه می توانند از آن استفاده نمایند.

اما امروزه با توجه به پشتیبانی بیشتری که از محصولات ایسوس در بازار انجام می شود شاهد استقبال کاربران از این محصولات هستیم و این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای برتری امکانات و کیفیت برند ایسوس نسبت به ایسر باشد.

پس در یک بازی زمانی می‌توان گفت که ایسوس توانسته است با توجه به تولید برخی از محصولات نسبت به رقیب خود یعنی ایسر پیشی بگیرد و البته در این میان خدمات مختلف و متنوع و پشتیبانی کاملی که از این برند در کشورمان انجام می شود مزید بر علت شده است تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید محصولات ایسوس داشته باشند.

تعمیر مادربرد ایسر
خواندن

نقد و بررسی لپ تاپ های ایسر

در بخش بعدی مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید گفت اینکه لپ تاپ های ایسر با استقبال کمتری روبرو هستند دلیل کیفیت پایین آنها نیز و با توجه به قدمت این برند می توانیم به راحتی از آن کنیم که هنوز هم یکی از با کیفیت ترین سازندگان لپ تاپ های دنیا ایسر است که می تواند امکانات بسیار جالب توجهی را در مدل های مختلف لپ تاپ در اختیار کاربران قرار دهد.

تنوع و کیفیت محصولات در ایسر امتیاز ویژه ای است

لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟

شرکت ایسر در زمینه تولید محصولات دیجیتال همواره سعی کرده است تا تنوع بسیار بالایی را بخرید دهد و مخاطبین را در طیف های مختلف جامعه نسبت به خرید محصولات خود ترغیب نماید.

این یعنی ایسر سعی می‌کند تا محصولات متنوعی را از نظر قیمت و امکانات با توجه به نیاز کاربران در اختیار آنها قرار دهد تا آنها بتوانند مطابق با خواسته های خود محصول را خریداری کنند و البته هزینه های بسیار زیادی که ممکن است برای برخی از برندها با همین امکانات وجود داشته باشد را پرداخت نکنند.

کاربرانی که به دنبال خرید محصولات ایسر یا ایسوس هستند در کشور ما معمولا با یک چالش اساسی به نام پشتیبانی از این محصولات روبرو هستند که نمایندگی ایسر سعی کرده است تا با ارائه خدمات ویژه در این زمینه این مشکل را به طور کامل از بین ببرد.

علاوه بر تعمیر و پشتیبانی کامل از مدل‌های مختلف تبلت و لپ تاپ ایسر شاهد استفاده از قطعات جانبی و قطعات سخت افزاری داخلی لپ تاپ به صورت کاملا اصلی و اورجینال در این برند هستیم که می تواند امتیاز بسیار ویژه برای کاربران به حساب می آید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند از قطعات اصلی و اورجینال مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر استفاده کنند و در واقع هزینه‌های خود صرفه‌جویی اقتصادی داشته باشند.

انتخاب بهترین لپ تاپ ایسر
خواندن

قیمت ایسر یا ایسوس

لپ تاپ های ایسر در کنار کیفیت و کارایی بالایی که دارند از نظر قیمتی تنوع بسیار خوبی داشته و همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی محصول را که مدنظر آنها از نظر اقتصادی برایشان به صرفه تر است خریداری نمایند.

لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟

هرچند محصولات ایسر از نظر فنی و سخت‌افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارد اما همانطور که گفته شد با توجه به عدم پشتیبانی کامل از این محصولات به مراکز مختلفی که در سطح شهر های بزرگ و کوچک وجود داشته باشد معمولاً کاربران امروز از برند ایسر کمتر استقبال می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران در همان سطح قیمتی توانایی خرید محصولات ایسوس را ندارند و باید هزینه های بیشتری را بپردازند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر گزارش میدهد به خوبی می‌توان متوجه شد که خدمات و پشتیبانی می‌تواند یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید و استقبال مشتریان از یک محصول باشد که نمایندگی ایسر سعی کرده است تا حدود زیادی این مشکل را برای کاربران برطرف نماید و به تنهایی باره مراکز مختلفی که باید در این زمینه وجود داشته باشند را به دوش بکشد.

البته اگر قصد خرید محصولات را دارید و مطلب در مورد مقایسه ایسر و ایسوس را مطالعه کرده اید بهتر است بدانید که از نظر کیفیت هر دو برند در یک سطح قرار دارد و هیچ تفاوتی بین کیفیت آنها وجود ندارد و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند در سطح بسیار بالایی قرار داشته و همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند نیازهای خود را با خرید محصولات هر دو برند برطرف کنند.

4.4/5 - (303 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *