لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315

لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315

لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315 به واقع به دلیل امکاناتی که در ساختار خود دارد و با مقایسه قیمت آن با سایر مدل هایی که در بازار است، تعریف درستی از خود را با همین عنوان ارائه می کند.

ایسر را می توان یکی از برند های محبوب در زمینه تولید لپ تاپ های میان رده ای و پایین رده ای دانست که نیاز های مختلف کاربران را در طیف های متفاوت جامعه برطرف می کند.

استراتژی های در نظر گرفته شده برای ایسر باعث شده است تا کاربران اگر با هر سطح درآمدی برای خرید یک لپ تاپ ایسر به بازار مراجعه نمایند، انتخاب های مختلف و متفاوتی داشته باشند.

در این مطلب در نمایندگی ایسر در تهران به بررسی ویژگی ها و امکانات این محصول می پردازیم تا متوجه شوید چرا لقب لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315 به آن داده شده است.

بررسی مشخصات ظاهری

لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315

این مدل از لپ تاپ های ایسر با توجه به استقبال کاربران در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است اما همه آن ها از نظر ساختار و طراحی یکسان هستند.

در ساختار  این محصولات از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است که می تواند تصاویر و فیلم های مورد نظر شما را را کیفیت HD نمایش دهد.

این کیفیت در کنار کارایی دستگاه می تواند به عنوان یک مزیت برای قیمت بسیار پایین لپ تاپ در نظر گرفته شود.

مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ ایسر vx5-591g
خواندن

همچنین نمایشگر مورد نظر از پنل TFT برای نمایش تصاویر نیز استفاده می کند تا از این طریق قدرت مانور بیشتری برای استفاده از آن داشته باشید.

با توجه به استفاده از نمایشگر 15.6 اینچی می توانیم بگوییم وزن دستگاه تا حدودی بسیار مناسب بوده و 2.1 کیلوگرم در مقایسه با دیگر محصولات میان رده ای و مشابه عدد مناسبی است.

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر با توجه به اینکه لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315 بیشتر کاربری عمومی داشته و برای استفاده در محیط های کارمندی و یا دانشجویی مناسب است می توانید به راحتی آن را حمل کرده و در محیط های مختلف از آن استفاده کنید.

طراحی محصول نیز می تواد امتیاز مناسبی را بگیرد هر چند به عنوان یک محصول میان رده ای نمی توان آن را با محصولات پرچمدار و شیک سایر برند ها و حتی لپ تاپ های گران قیمت خود شرکت ایسر نیز مقایسه نمود.

جنس دستگاه از پلاستیک ساخته شده است تا بتواند علاوه بر کاهش وزن آن، در کاهش قیمت نیز موثر باشد.

با توجه به مواردی که گفته شد از نظر بدنه و نمایشگر نیاز های عمومی کاربران با این مدل به خوبی برطرف می شود و می توانند با توجه به نیاز خود برای سخت افزار یکی از کانفیگ های آن را استفاده کنند.

بررسی کیبورد برای تایپ سریع

لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315

یکی از ویژگی های مثبت لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315 استفاده از کیبورد ارگونومیک و جزیره ای برای بالا بردن سرعت تایپ و پایین آوردن خطا است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300
خواندن

این روز های که فریلنسری تولید محتوا جز شغل های پرطرفدار است می توانید به راحتی از این مدل برای انجام پروژه های خود با سرعت بالا استفاده نمایید.

ارتفاع مناسب صفحه کلید در کنار جانمایی مناسب تر آن می تواند باعث جذابیت کاربری و همچنین پایین آمدن درصد خطا در هنگام تایپ شود.

در بالای نمایشگر نیز یک وب کم قرار گرفته است که می تواند برای ارتباطات اینترنتی و زنده و یا برگزاری کنفرانس های چند نفر در بستر وب بسیار مناسب باشد.

در کنار نمایشگر می توانیم به بلندگو های داخلی لپ تاپ نیز اشاره کنیم که کیفیت پخش صدای بالایی دارند و وضوح صدای بالایی را در منتشر می کنند تا بتوانید فیلم های آموزشی را نیز با این لپ تاپ با کیفیت بالا تماشا کنید.

تاچ پد در نظر گرفته شده بر روی دستگاه نیز از فرمان های چند لمسی پشتیبانی نموده و طراحی مناسبی نیز دارد.

از نظر امکانات ارتباطی نیز با توجه به قیمت مناسب این مدل که در کانفیگ های پایین تر از 7 تا 8 میلیون تومان شروع می شود، می توان پورت های ارتباطی را در سطح بسیار مناسبی ارزیابی نمود که به خوبی نیاز های عمومی کاربران را برطرف می کنند.

پردازنده های مرکزی و گرافیکی لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315

لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315

همانطور که در بالا نیز گفته شد این سری از لپ تاپ های ایسر در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده اند.

برای پردازنده های مرکزی ایسر مانند دیگر مدل ها، از پردازنده های شرکت اینتل که قدرت و سرعت پردازش آن ها در لپ تاپ های میان رده ای برای همه ثابت شده است استفاده می کند.

لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P
خواندن

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسر در کنار این پردازنده ها معمولاً رم 4 به بالا نیز استفاده شده است تا کاربران مشکلی برای سرعت پردازش داده ها و راندمان دستگاه در حین اجرای وظایف مختلف نداشته باشند.

پردازنده های گرافیکی نیز از شرکت انویدیا در نظر گرفته شده است تا بتوانید نرم افزار های طراحی و یا در مدل های بالاتر، بازی های نیمه سنگین را با لپ تاپ ارزان قیمت ایسر مدل aspire a315 اجرا نمایید.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *