تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر یکی از مهمترین خدماتی است که نمایندگی رسمی ایسر در ایران به صورت کاملاً تخصصی و با ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و توسط یک تیم فنی و تخصصی کاملاً باتجربه انجام می دهد.

با انجام این عملیات تمامی مشکلات سخت افزاری که برای کارت گرافیک و چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر به وجود می‌آید به صورت کامل برطرف می‌شود و البته این نکته را در نظر داشته باشید که تیم فنی و تخصصی مرکز قبل از عملیات تعویض تمامی تلاش خود را برای تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر انجام می‌دهند اما در صورتی که این عملیات امکان پذیر نباشد با هماهنگی شما نسبت به تعویض چیپ اقدام خواهد شد که در ادامه تمامی نکاتی که در مورد آن لازم است را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

دلایل خرابی کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

به طور کلی باید گفت که هر چه از عمر مفید یک لپ‌تاپ بگذرد احتمال خرابی کارت گرافیک و در مدل‌های جدیدتر که به صورت چیپ گرافیک قرار گرفته است بیشتر می‌شود اما به صورت عمومی می توانیم بگوییم یکی از مهمترین دلایلی که باعث خرابی کارت گرافیکی می شود مربوط به گرما و حرارت و رطوبتی است که برای دستگاه در حین کار تولید شده و یا پس از مدت زمان طولانی استفاده با آن روبرو شده است.

از دیگر دلایل مهمی که باعث خرابی کارت گرافیک لپ تاپ ایسر می‌شود می‌توانیم به آب خوردگی و یا نشت مایعات در دستگاه و همچنین نوسانات برق و خراب بودن فن اشاره کنیم که در کنار این موارد اجرای مداوم بازی های سنگین و جنس مادربرد می تواند در خرابی چیپ گرافیک های لپ تاپ ایسر موثر باشد و باعث خلق مشکلاتی برای شما شود.

علت کار نکردن میکروفون لپ تاپ ایسر + رفع ایراد 100% تضمینی
خواندن

لپ تاپ ایسر یا ایسوس ؟ کدام بهتر است ؟

علائم خراب شدن کارت گرافیک

برای اینکه شما هم در صورت خراب شدن کارت گرافیک بدانید که چه بلایی سر سیستم شما آمده است و سریعاً برای تعمیر و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر اقدام کنید تمامی مواردی که ممکن است به عنوان علائم هنگام خراب شدن کارت گرافیک و چیپ گرافیک لپ تاپ های ایسر بر روی لپ تاپ را بدهند را در ادامه آورده ایم.

یکی از بیشترین علایمی که در هنگام خراب شدن کارت گرافیک مشاهده شده است این است که صفحه نمایش لپ تاپ روشن شده و تصویر به صورت عادی و درست نمایش می دهند اما پس از مدتی اصطلاحاً تصویر گیر می‌کند و دچار کندی و هنگ کردن می شود.

 

مشاهده خطوط

 

در کنار این موضوع ایجاد خطوط افقی سفید و یا مات شدن صفحه نمایش دستگاه و همچنین نمایش تصویر آبی رنگ بعد از روشن شدن صفحه نمایش و یا نمایش رنگ ها به صورت شطرنجی و تصویر در هم ریخته می‌تواند از دیگر علائم خراب شدن چیپ گرافیک لپ تاپ شما باشد که برای برطرف کردن همه آنها باید به مراکز معتبر تعمیر لپ تاپ ایسر مراجعه نمایید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن خرابی های مربوط به چیپ لپ تاپ را تعمیر کرده و یا برای تعویض آن اقدام کنید.

در برخی از موارد نیز علائم مانند نمایش ارور پس از نصب درایور گرافیک و یا هنگ کردن با ورود به برنامه های گرافیکی مثل یک بازی بسیار سنگین و عدم نمایش تصویر در هنگام روشن کردن لپ تاپ از دیگر علائمی هستند که در برخی از موارد نیز مشتریان ما با آن روبرو بوده اند.

 

تعمیر و یا تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر

خرابی گرافیک به همراه علائمی که در بالا به آنها اشاره گردید باعث می شود تا شما از انجام دادن بازی ها و یا دیدن موزیک ویدیو ها و فیلم های مورد علاقه خودتان در لپ تاپ ایسر نهایت لذت را ببرید و در برخی از موارد مجبور به کنار آمدن با کیفیت بسیار پایین تر و یا کندی در نمایش باشید.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر یا تعویض آن؟ کدام یک به صرفه تره؟
خواندن

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر

مشتریانی که به قسمت تعمیر و یا تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر مراجعه می‌کنند معمولاً از عبارت‌های مانند ویدیو ها به صورت مخلوط درآمده است یا تصاویر سوسو می زنند و چند تصویر به صورت همزمان نمایش داده می‌شوند تصاویر به صورت مثلث های سفید راه می شوند و یا مرورگر روی لپ تاپ خراب می شود و مشکلات صوتی که بر روی کارت گرافیک ممکن است به وجود بیاید استفاده می کنند که همه اینها ممکن است به خرابی های روی چیپ گرافیک ربط داشته باشد.

اکثر جدیدترین مارک های لپ تاپ دنیا از جمله برند ایسر از کارت های گرافیک به صورت چیپ استفاده می کنند که بر روی مادر برد لحیم شده است و کاملا به مادربرد چسبیده است و تفاوت آن را گرافیک های قبلی در عدم مجزا بودن آن ها نسبت به مادربرد می باشد.

 

ایرادات احتمالی

 

در صورتیکه خرابیهای مربوط به چیپ گرافیک لپ تاپ شما به صورت سطحی باشد با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته در نمایندگی ایسر می‌توانیم تمامی مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنیم اما اگر مشکلات به حدی باشد که عملیات تعمیر لپ تاپ ایسر برای دستگاه شما قابل انجام نباشد و یا نتوانیم به راحتی این مشکلات را برطرف کنیم عملیات تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر بر روی دستگاه شما انجام خواهد شد.

استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز در نمایندگی ایسر در هنگام تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر که کاملا به مادربرد دستگاه چسبیده است و باید با حساسیت بسیار خاصی تعویض شود باعث می شود تا کیفیت عملیات تعمیر بسیار بالا برود و همین موضوع می‌تواند عاملی باشد و شما براحتی به خدمات این مرکز اعتماد کرده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های ایسر را به دست متخصصان فنی ما بسپارید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر
خواندن

 

ارائه گارانتی معتبر تعمیر

مشکلات و علائمی که در هنگام خراب بودن چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر به وجود می‌آیند باعث شده است تا کاربران دغدغه بسیار زیادی برای عدم تکرار این مشکلات داشته باشند.

با توجه به این مسئله تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و از جدیدترین و نوین ترین روش ها برای تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر استفاده می کند  و در پایان عملیات تعمیر و در هنگام تحویل لپ‌تاپ مشتری به مشتری فرصت لازم داده می شود و در همان محیط نمایندگی لپ تاپ خود را به صورت کامل تست نمایید تا از برطرف شدن مشکلات به وجود آمده اطمینان حاصل نماید‌.

برای اینکه مشتری از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن شده و دغدغه ای برای تکرار مشکلات و علائم به وجود آمده روی لپ تاپ خود نداشته باشد گارانتی معتبر تعمیر نیز به او ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان استفاده کند.

پیگیری وضعیت دستگاه

این نکته را در نظر داشته باشید که برای تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر علاوه ‌بر مراجعه حضوری می توانید از خدمات ارسال آنلاین در نمایندگی ایسر نیز استفاده کنید و در سریع ترین زمان ممکن تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض چیپ را به صورت کاملاً تخصصی و با کمترین هزینه دریافت نمایید.

پیشنهاد می شود قبل از این که لپ تاپ خود را به نمایندگی ایسر بیاورید ابتدا از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ با تیم تخصصی مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید از خرابی های به وجود آمده بر روی لپ‌تاپ خود کاملاً مطمئن شوید.

Rate this post
4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *