تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر یا تعمیر تاچ پد؟ کدام یک به صرفه تره؟

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر زمانی انجام می شود که خرابی های به وجود آمده بر این قسمت به گونه ای باشد که امکان تعمیر آن ها وجود نداشته باشد و البته هزینه های تعمیر آن ها بالاتر از میزانی باشد که باید برای تعویض آن بپردازیم.

در نمایندگی ایسر که تمامی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های ایسر را می توانید تعمیر کنید، قطعات سخت افزاری نیز با قطعاتت اصلی و اورجینال تعویض می شوند تا از این نطر کوچکترین مشکلی برای کارکرد لپ تاپ شما به وجود نیاید.

قبل از اینکه اطلاعاتی در مورد تعویض این قسمت سخت افزاری به دست بیاوریم بهتر است بدانیم تاچ پد چیست و چه اهمیتی برای استفاده از لپ تاپ ها دارد.

اهمیت استفاده از تاچ پد

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر

شاید یکی از مهم ترین تفاوت های کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ ها را بتوان همین قطعه سخت افزاری یعنی تاچ پد نامید. تاچ پد به شما کمک می کند تا در هر محیطی به راحتی و به واسطه باز کردن درب لپ تاپ از آن استفاده نمایید.

تاچ پد ها را می توان یکی از عناصر مهمی دانست که استفاده از لپ تاپ را راحت تر کرده اند و البته لذت کاربری آن را بالاتر برده اند.

به طور کلی استفاده از یک صفحه لمسی حس بهتری به مخاطبان می دهد و این حس به راحتی از طریق تاچ پد منتقل می شود.

البته استفاده از تاچ پد مزایای بسیار زیادی بر روی سیستم های مختلف دارد که از جمله آن ها می توان به جلوگیری از کاهش مصرف باتری و شارژ دستگاه اشاره نمود.

اگر اندکی با وسایل و تجهیزات دیجیتالی آشنایی داشته باشید قطعا می دانید که استفاده و اتصال تجهیزات جانبی به آن ها باعث افزایش میزان مصرف شارژ دستگاه می شود.

موس هم به عنوان یک وسیله جانبی شناخته می شود که با استفاده از تاچ پد به راحتی این قسمت سخت افزاری را حذف نموده و به بالا رفتم میزان شارژدهی لپ تاپ ایسر کمک می کنید.

بر روی مدل های مختلف لپ تاپ ایسر شاهد طراحی های جذاب و خاصی از تاچ پد هستیم و هر چه به مدل های به روز تر نگاه می کنیم متوجه می شود که این طراحی شکل بهتری به خود گرفته و البته سرعت و قابلیت های تاچ پد نیز بیشتر شده است تا کاربران بتوانند با سرعت بالاتری از قابلیت لمسی آن استفاده نمایند. و همچنین به هر دلیلی این قطعه دچار مشکل شود شما نیاز به تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر خود دارید.

مشکلاتی که تاچ پد را تهدید می کند!!!!!

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر

تاچ پد یک جای خاصی بر روی همه لپ تاپ ها پیدا کرده اند و آن هم قسمت پایین تر از کیبورد دستگاه است.

در واقع چون تاچ پد نیز مانند کیبورد عملیات مورد نظر کاربر را بر روی لپ تاپ اجرا می کند، در نقطه مناسب و در دسترس قرار گرفته است تا بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر
خواندن

هر چند تاچ پد لپ تاپ های ایسر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما این قسمت سخت افزاری نیز ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار خرابی شده و کارایی خود را از دست بدهد.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث خراب شدن تاچ پد لپ تاپ های ایسر می شود به ضربه خوردن بدنه لپ تاپ بر می گردد.

ضربه خوردن هر چقدر شدید تر باشد می تواند مشکلات بیشتری نیز بر روی لپ تاپ و تاچ پد برای شما به وجود بیاورد.

تاچ پد لپ تاپ های ایسر ممکن است در اثر ریخته شدن مایعات مختلف از جمله آب که یکی از خطرات اصلی است که سلامت هر لپ تاپ را تهدید می کند، دچار نقص و خرابی شود.

نقص و خرابی های به وجود آمده می تواند به دلایل نرم افزاری و تغییر در تنظیمات و همچنین مشکلات سیستم عامل دستگاه نیز باشد که باید توسط افراد متخصص در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر بررسی و سپس برطرف شود.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر

لپ تاپ های ایسر در کشور ما جزو پرفروش ترین لپ تاپ ها هستند و کاربران بسیار زیادی در داخل کشورمان برای خرید و استفاده از این لپ تاپ ها اقدام می کنند.

یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری لپ تاپ که علاوه بر زیبایی و شیک شدن لپ تاپ ها از جمله کاربردی ترین قسمت های آنها نیز می‌باشد تاچ پد لپ تاپ است که به شما کمک می کند تا بتوانید در قسمت‌های مختلف لپ تاپ بدون موس عملگر های مختلف را استفاده کرده و از لپ تاپ بدون موس نیز به راحتی استفاده نمایید.

در واقع می‌توانیم بگوییم که تاچ پد لپ تاپ جزء ضروری ترین ابزار ها برای کسانی است که در محیط های مختلف در هنگام مسافرت از لپ تاپ خود استفاده می کنند و معمولاً قابلیت استفاده از موس را ندارند و یا علاقه‌ای به استفاده از موس بر روی لپ تاپ خود ندارند.

ایرادات احتمالی

در موارد مختلفی مانند ریخته شدن آب یا مایعات و یا وارد شدن ضربه و اتصالات مختلف ممکن است تاچ پد لپ تاپ شما دچار مشکلاتی شده و کارایی خود را از دست بدهد.

این مشکلات ممکن است به خراب شدن بخشی از تاچ پد و حسگر آن و یا خراب شدن سوختگی کامل آن منجر شود که برای برطرف کردن این مشکل لازم است ابتدا تست و عیب یابی اولیه روی تاچ پد انجام داده و سپس برای تعمیر و تعویض قطعات آن اقدام نمایید.

با توجه به حساس بودن تاچ پد از نظر ظرافت ساختاری و همچنین زیبایی که به لپ تاپ شما می بخشد باید حتماً از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و از مراکز معتبر و مطمئن برای تعمیر و تعویض این قسمت استفاده کنید تا مشکلی برای تاچ پد به وجود نیاید و ارزش و اعتبار کلی لپ تاپ شما را کاهش ندهد.

تعویض تاچ پد ایسر

بعد از تست و عیب یابی اولیه تمامی قسمت های مختلف تاچ پد با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ترین مرکز تعمیر می شود و در صورتی که نیاز باشد تا به جای تاچ پد خراب شده است از قطعات اصلی و اورجینال استفاده شود این مورد توسط تیم فنی و تخصصی با شما درمیان گذاشته می‌شود و این عملیات نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

دلایل خرابی تاچ پد لپ تاپ ایسر

همانطور که مستحضرید، تاچ پد یک لپ تاپ فارغ از برند آن می تواند به دلایل متعددی خراب شده و راندمان خود را از دست دهد. یکی از پررنگ ترین دلایلی که سبب کاهش دقت تاچ پد و یا حتی خرابی آن خواهد شد، بی احتیاطی خود کاربر است.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر
خواندن

حمل لپ تاپ بدون کیف های ضد ضربه و با درب باز، ضربه محکم به تاچ پد حین کار، لمس پرفشار تاچ پد و … از جمله کارهایی است که عموما کاربران در استفاده از تاچ پد آن ها را رعایت نمی کنند. علاوه بر این موضوع در مواردی اختلالات نرم افزاری، ویروسی شدن دستگاه، اجرای آنتی ویروس های نامعتبر، اشکال در برد و لمس آن و … می توانند سبب خرابی تاچ پد لپ تاپ ایسر شوند.

مشکل در تاچ پد لپ تاپ acer و راه حل آن

شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه مشکلی با کارشناسان مجموعه تماش گرفته و جزئیات دقیق آن را برای ما شرح دهید تا بتوانیم راهنمایی های لازم را به شما بگوییم. در نظر داشته باشید که در برخی موارد ری استارت سیستم می تواند اختلالات فنی بوجود آمده را رفع کرده و عملکرد درست را به تاچ پد برگرداند.

همچنین در صورتی که با اشکال ناگهانی تاچ پد رو به رو شدید، می توانید کلیدهای Windows و S کیبورد را به طور همزمان فشار دهید تا تنظیمات تاچ پد برای شما نمایش داده شود. در کادر جستجو، عبارت change mouse settings را وارد کرده و سپس به تنظیمات بخش تاچ پد بروید. اگر علامت تعجب زرد رنگی را در مقابل نام تاچ پد مشاهده کردید، احتمالا با آپدیت سیستم مشکل تاچ پد برطرف خواهد شد.

در چه صورت نیاز به تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر داریم؟

در این مرکز تیم فنی و تخصصی سعی می‌کند تا تمامی تست‌های اولیه را به درستی انجام دهد تا بتواند در سریعترین زمان ممکن تمامی مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما را برطرف نماید اما اگر این مشکلات حجم خرابی بسیار بالا برای لپ تاپ به همراه داشته باشند باید برای تعویض قسمت سخت افزاری لپ تاپ با قطعات اصلی و اورجینال اقدام نمود.

علاوه بر خرابی بیش از حد قسمت مورد نظر برای سوختگی کامل تاچ پد باید در صورتی که عملیات تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر نسبت به تعویض آن هزینه‌های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد و در واقع نیاز باشد تا برخی از قسمت‌های داخلی تاجک به صورت کامل درباره لحیم کاری و ساختار سازی شوند می‌توانیم بگوییم که تعویض تاچ و نسبت به تعمیر آن از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و کارشناسان توصیه می کنند تا از قطعات اصلی و اورجینال به جای تاچ پد خراب شده استفاده نمایید.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر خود را به افراد متخصص بسپارید

دو ویژگی مهم تجربه و تخصص زمانی معنا پیدا می کنند که کنار یکدیگر قرار گیرند و با یکدیگر تلفیق شوند؛ اتفاقی که در مجموعه ما رخ داده دقیقا تلفیق این دو واژه با یکدیگر است. مرکز تعمیرات تخصصی ما در زمینه تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر، تعمیر تاچ پد لپ تاپ لنوو، تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس و … فعالیت کرده و مجموعه ای حرفه ای و تخصصی در ایران به شمار می رود.

این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها و بروز ترین ابزار، تعمیرات را چه در بخش های سخت افزاری و چه در بخش های نرم افزاری انجام داده و سرعت عملی بالا دارد. دقت سرویس کاران و تعمیرکاران فعال در مجموعه ستودنی بوده و تعهد کاری آن ها قابل تحسین است. توجه داشته باشید که در صورت لزوم در مجموعه از بهترین قطعات موجود در بازار جهت تعویض قطعه خراب استفاده می شود و قیمت های منصفانه ای جهت تعمیر و تعویض در نظر گرفته شده است.

تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر + آیا باید آداپتور نو تهیه کنیم؟
خواندن

گارانتی و ضمانت معتبر تعمیر

بعد از اینکه عملیات تعمیر و تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر برای شما به انجام رسید شما می‌توانید از گارانتی معتبر تعمیر استفاده کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل برای تاچ پد بعد از خدمات این مرکز به صورت رایگان برای تعمیر و تعویض مجدد آن استفاده کنید.

تعمیر تاچ پد ایسر

شاید بتوان مهمترین دلیل ارائه گارانتی معتبر تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر را تست و عیب یابی اولیه درست با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته بدانیم که این اطمینان را به کاربران و متخصصین فنی ما می دهند تا با ضمانت بسیار دقیق و صد در صدی تمامی خدمات ارائه شده را گارانتی نمایند.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات ایسر معتقدند در صورتی که از تاچ پد اصلی و اورجینال خریداری شده از این مرکز به جای تاچ پد خراب شده دستگاه خود استفاده کردید بهتر است در سریع ترین زمان ممکن از گارانتی و ضمانت نامه کتبی و معتبر نیز بهره‌مند شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید تاچ پد خراب شده را با تجربه جدیدی تعویض نمایید.

هزینه تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر

محاسبه هزینه های مربوط به تعمیرات لپ تاپ فارغ از برند و بخش معیوب، پیش از عیب یابی اولیه آن و پیدا کردن مبدا و منبع مشکل عملا کاری غیر ممکن و محال به نظر می رسد؛ هزینه تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسر نیز از این قاعده به دور نبوده و هزینه های حدودی تعمیرات آن پس از عیب یابی اولیه به صورت تقریبی قابل محاسبه خواهد بود.

میزان هزینه پرداختی شما به عوامل متعددی وابسته بوده، از جمله این عوامل می توان به مواردی همچون شدت و میزان خرابی تاچ پد، برد و یا قطعه خراب، نیاز به تعویض قطعه و … اشاره کرد. کارشناسان مجموعه ما پس از مشاهده لپ تاپ و عیب یابی آن، هزینه حدودی تعمیر و یا تعویض تاچ پد لپ تاپ را برای شما محاسبه کرده و به شما اعلام خواهند کرد.

بهتر است به هیچ وجه به سراغ خرید یک تاچ پد و لوازم جانبی لپ تاپ ایسر به صورت فرعی و فیک نروید زیرا پس از مدت زمان کوتاهی علاوه بر خراب شدن خود قسمت شاهد خرابی دیگر قسمت های سخت افزاری لپ تاپ و بالارفتن هزینه های تعمیرات خود خواهید بود.

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر

برای تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر ابتدا باید تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر تست های لازم و عیب یابی های اولیه را روی دستگاه انجام دهند تا متوجه شوند که مشکلات به وجود آمده قابل حل هستند یا اینکه باید حتما از گزینه تعویض تاچ پد استفاده نمود.

در صورتی که خرابی های به وجود آمده به گونه ای باشد که هزینه های تعمیر بالا برود و یا اینکه به هیچ عنوان تعمیر آن امکان پذیر نباشد، تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر با هماهنگی مشتریان انجام می شود.

برای تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می شود تا مشتری بعد از تست اولیه لپ تاپ خود متوجه کارایی بالای تاچ پد تعویض شده باشد به گونه ای که انگار از همان تاچ پد زمان خرید استفاده می کند.

عملیات تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر یک کار کاملاً تخصصی است که حتما باید توسط افراد متخصص و دوره دیده که از تجهیزات و دستگاه های مخصوص و به روز استفاده می کنند انجام شود.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *