تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

با تعویض باتری لپ تاپ ایسر می توانید شاهد افزایش شارژدهی این لپ تاپ ها باشید و از شر شارژ کردن های دائم راحت شوید.

اگر لپ تاپ شما نیز به دلایل مختلفی شارژدهی پایینی دارد می توانید با این کار به راحتی در هر محیطی به خصوص در سفر لپ تاپ خود را به همراه داشته و از آن استفاده کنید.

خراب شدن باتری می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مطلب ضمن بررسی آن ها قصد داریم به شما بگوییم که برای تعویض باتری لپ تاپ ایسر بهتر است چه نکاتی را بدانید!!!

دلایل خراب شدن باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

لپ تاپ های ایسر که به دلیل قیمت مناسب در کنار امکانات پایه ای به شهرت مناسبی به خصوص در کشورمان دست پیدا کرده اند از نظر سخت افزاری و نگهداری شارژ نیز در سطح بالایی قرار دارند.

این لپ تاپ ها به دلایل مختلف ممکن است بعد از مدتی دچار کاهش کیفیت در شارژدهی و نگهداری شارژ شوند.

این دلایل می تواند به تمام شدن عمر مفید دستگاه و یا استفاده نادرست از آن ها برگردد.

تجربه های مختلف نشان داده است که برای حفظ سلامت و کیفیت باتری لپ تاپ حتما باید در حد توان از آن مراقبت کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری لپ تاپ خود را روشن نگه دارید.

اهمیت به شارژ شدن باتری و زمان متصل بودن آن به برق می تواند باعث شود تا عمر مفید باتری بالا برود.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر
خواندن

 

حفظ ونگهداری دقیق

 

زمانی که باتری شما پس از شارژ شدن، ساعت های متوالی هنوز در شارژ است، صدمه های جبران ناپذیری به آن وارد شده و در برخی از موارد باعث خراب شدن کامل آن می شود به طوری که اگر شارژر را از لپ تاپ خود جدا کنید پس از مدتی خاموش می شود.

البته این فقط یک مورد است و دلایل دیگری نیز می تواند باعث خراب شدن باتری شود.

اگر ولتاژ نامناسبی برق را به باتری و لپ تاپ وصل کنیم، این موضوع می تواند در همان گام اول یا به مرور زمان باعث خراب شدن باتری و کاهش کیفیت شارژدهی آن شود.

خراب شدن باتری می تواند باعث کلافه شدن شما شده و در بسیاری از موارد که به لپ تاپ خود نیاز دارید نتوانید از آن استفاده کنید یا اینکه در حین انجام یک پروژه کاری مهم، دستگاه شما خاموش شود.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که خراب شدن باتری لپ تاپ ایسر می تواند به دلیل خراب بودن آداپتور و یا شارژ نیز باشد.

پس باید در گام اول شارژر خود را تست نموده و از سلامت آن مطمئن شوید.

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

همانطور که در مطلبی در مورد تعویض باتری تبلت ایسر گفتیم، می توانید به راحتی باتری این محصولات را تعویض کنید و کیفیت شارژدهی آن ها را افزایش دهید.

دو نکته بسیار مهم در مورد تعویض باتری لپ تاپ ایسر وجود دارد که باید حتما آن ها را بدانید تا مشکلی در این زمینه برای شما به وجود نیاید.

تعمیر لپ تاپ  A515-55G-72HH
خواندن

اولین موضوع در مورد خرید باتری است.

متاسفانه بسیاری از کاربران به دلیل کاهش هزینه های خود اقدام به خرید باتری های فیک و غیر اصل می کنند که این موضوع علاوه بر کاهش کیفیت شارژدهی لپ تاپ به مرور زمان، باعث خراب شدن بخش های دیگر لپ تاپ و حتی شارژر آن نیز می شود.

 

فقط باطری اصلی

 

اگر از باتری های فیک و غیر اصل استفاده کنید، زمان خراب شدن آن ها نیز به زودی فرا رسیده و دوباره مجبور هستید که برای خرید باتری جدید هزینه کنید.

این یعنی همیشه دغدغه شارژ لپ تاپ همراه شما خواهد بود.

اما اگر از باتری های اصل و اورجینال استفاده کنید، این موضوع برای همیشه و تا پایان طول عمر مفید باتری از بین رفته و می توانید با خیال راحت در هر جایی از لپ تاپ خود استفاده کنید.

نمایندگی ایسر در کنار تامین تجهیزات جانبی این لپ تاپ ها به صورت اصل و اورجینال، باتری تمامی مدل ها حتی مدل های قدیمی که دیگر در چرخه تولید شرکت ایسر وجود ندارند نیز را به صورت اصل و اورجینال در اختیار شما قرار می دهد.

خدمات ویژه تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

نمایندگی ایسر در بخش تعمیرات لپ تاپ ایسر و تبلت ایسر، باتری های این محصولات را به صورت اصلی در اختیار شما قرار داده و آن ها را تعویض می کند.

این همان دومین موضوعی است که شما باید در مورد تعویض باتری لپ تاپ ایسر بدانید که از خدمات چه مرکزی استفاده کنید.

دستگاه های به روز و پیشرفته ای که در اختیار تیم فنی نمایندگی ایسر قرار گرفته اند به راحتی به آن ها اجازه می دهند تا در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی دستگاه را انجام داده و در صورتی که فقط باتری دچار مشکل شده باشد، باتری را تعویض نمایند.

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل E1-571
خواندن

تمامی خدمات ارائه شده شامل گارانتی معتبر تعمیر بوده تا با خیالی راحت از خدمات آینده مرکز استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *