تعویض باتری تبلت ایسر

تعویض باتری تبلت ایسر یا راهکار های دیگر ؟

تعویض باتری تبلت ایسر یکی از خدمات ویژه ای است که در نمایندگی ایسر در تهران و در بخش تعمیرات تبلت ایسر با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز و پیشرفته انجام می شود.

برای تعمیر و یا تعویض باتری ایسر از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می شود تا این دستگاه ها کارایی خود برای شارژدهی را از دست ندهند.

علاوه بر تعویض باتری ایسر روش های دیگری نیز برای حفظ شارژدهی باتری دستگاه وجود دارد که در ادامه به بررسی دلایل اینکه بهتر است از آن ها استفاده نکنیم، می پردازیم.

 

استفاده از پاور بانک به جای تعویض باتری تبلت ایسر

تعویض باتری تبلت ایسر

باتری های تبلت ایسر در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوتی بر روی هر دستگاه قرار می گیرند.

اهمیت باتری باعث شده است تا به عنوان یک فاکتور مهم در هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

دلیل آن هم این است که تبلت هم مانند گوشی علاوه بر حالت آماده به کار در شارژ، در مسافرت و یا محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

دوام و کارایی پایین باتری باعث می شود تا مدام تبلت شما به شارژ نیاز داشته باشد و این شاید در برخی از موارد شما را اذیت کند و در مسافرت دغدغه هایی برای شما به وجود بیاورد.

برای حفظ کارایی باتری تبلت ایسر بهتر است قبل از خراب شدن از آن محافظت های لازم را چه در هنگام شارژ شدن و چه در هنگام استفاده انجام دهید.

تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر
خواندن

اما حتی اگر همه اقدامات لازم را نیز انجام دهید باز هم بعد از پایان یافتن طول عمر مفید باتری، شاهد کاهش کارایی و شارژدهی آن خواهید بود.

به همین دلیل باید به سراغ گزینه های مختلفی که امروزه در دسترس شما قرار گرفته اند بروید تا بتوانید شارژدهی باتری را برای استفاده در محیطهای مختلف در سطح مناسبی نگه دارید.

یکی از روش های مورد استفاده، پاور بانک است.

شرکت های مختلفی اقدام به تولید پاور بانک نموده اند که می تواند با توجه به ظرفیتی که دارد، باتری دستگاه شما را شارژ کند.

اما زمانی که کارایی باتری پایین آمده است، این موضوع نمی تواند راه حل مناسبی باشد زیرا فقط باتری را شارژ می کند و جلوی خراب شدن آن را نمی گیرد.

خراب شدن باتری می تواند تاثیر زیادی بر روی خراب شدن دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه داشته باشد.

 

تعویض باتری تبلت ایسر

تعویض باتری تبلت ایسر

زمانی که باتری تبلت شما دچار خرابی شده بود و سرعت کاهش شارژ آن پایین آمده بود، می توانید از گزینه ای به نام تعویض باتری استفاده کنید تا دغدغه های شما برای شارژدهی کاهش پیدا کند.

شاید  خودتان بتوانید تعویض باتری تبلت های قدیمی ایسر را به راحتی انجام دهید اما قطعاً برای محصولات جدید که با تکنولوژی روز ساخته شده  اند با مشکلاتی رو به رو می شوید.

برای این کار بهتر است به یک مرکز نمایندگی ایسر مراجعه کنید تا تیم فنی و تخصصی مرکز، اقدام به تعویض باتری با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته بکنند.

تعمیرات تبلت ایسر توسط نیری متخصص و کار آزموده
خواندن

البته در بسیاری از موارد ممکن است شما اشتباه حدس زده باشید و مشکل به وجود آمده مربوط به باتری تبلت شما نباشد.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی این مرکز در هنگام تحویل گرفتن تبلت ایسر، ابتدا عیب یابی کامل دستگاه را با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می دهند تا متوجه شوند کدام قسمت های دستگاه دچار خرابی و یا نقص شده اند.

همچنین می توانید از مشورت ها و ترفند هایی که تیم فنی ما برای افزایش عمر باتری تبلت ایسر در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید.

زمانی که باتری دچار مشکل شده باشد و یا قسمت های مربوط به آن خراب شده باشند، سعی می شود تا در این مرکز تعمیرات به خوبی روی دستگاه انجام شود.

در صورتی که خرابی به طور کامل روی داده باشد، باید باتری را تعویض کنید.

تعویض باتری شما را از استفاده کردن از پاور بانک یا دائم در شارژ بودن تبلت خلاص می کند.

همچنین تیم فنی مرکز دیگر قسمت های تبلت ایسر مانند نمایشگر را در قسمت تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسر را با سرعت و کیفییت بالا تعمیر و رفع عیب می کند.

 

استفاده از باتری اصلی و اورجینال

تعویض باتری تبلت ایسر

برای تعویض باتری باید از باتری های اورجینال و اصلی استفاده کنید.

زمانی که در تعویض باتری تبلت ایسر از باتری های فرعی استفاده می شود، بعد از مدت کوتاهی شاهد کاهش شارژدهی باتری و همچنین کاهش راندمان دستگاه خواهیم بود.

بسیاری از افراد به دلیل قیمت پایین تر باتری های فرعی از این باتری ها استفاده می کنند که می تواند بعد از مدتی هزینه های دوبرابری بر روی دوش آن ها بگذارد.

مرکز خدمات لپ تاپ ایسر
خواندن

پس تعویض باتری تبلت ایسر را حتما به دست افراد متخصص بسپارید تا از باتری های اصلی و اورجینال استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *