تعمیر پاور لپ تاپ ایسر

تعمیر پاور لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپ شما به صورت دائمی ریستارت می شود و بر روی آن پیغام هایی مبنی بر خاموش کردن حالت سیف مود دستگاه نمایش داده می شود باید حتما از خدمات نمایندگی ایسر برای تعمیر پاور لپ تاپ ایسر استفاده نمایید.

پاور جز حیاتی ترین قسمت های هر لپ تاپ است که می تواند در صورت خرابی باعث خراب شدن دیگر قسمت های سخت افزاری نیز شود.

برای درک این موضوع بهتر است ابتدا بدانید پاور چیست و چگونه ممکن است دچار خرابی شود و البته در هنگام خرابی چه علائمی دارد و پس از آن با خدمات ویژه نمایندگی ایسر برای تعمیر پاور لپ تاپ های ایسر آشنا شوید.

پاور یا منبع تذیه چه نقشی دارد؟

تعمیر پاور لپ تاپ ایسر

 

شاید بسیاری از شما زمانی که علائم خراب شدن پاور را برای اولین بار بر روی لپ تاپ خود مشاهده می کنید با نقش پاور آشنا شوید.

پاور در واقع همان تبدیل کننده جریان پرنوسان برق خانگی به برق مصرفی مستقیم و متناوب برای استفاده مادربرد و دیگر قسمت های لپ تاپ است.

زمانی که برق به لپ تاپ می رسد، پاور نوسانات آن را گرفته و آن را به برق DC قابل قبول برای قسمت های سخت افزاری تبدیل می کند.

در واقع پاور باعث می شود تا جریان برق که دارای نوسانات زیادی است به درستی به لپ تاپ برسد تا خسارتی به قسمت های مختلف وارد نشود زیرا این قسمت ها ظرفیتی بالاتری در استفاده از برق و نوسانات آن ندارند.

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر یا تعمیر تاچ پد؟ کدام یک به صرفه تره؟
خواندن

در مواردی که برق به درستی به این سیستم وارد نشود شاهد خراب بودن پاور دستگاه هستیم که می تواند با علائم مختلفی همراه باشد.

البته خاموش شدن لپ تاپ ایسر شما نمی تواند فقط به دلیل خراب شدن پاور باشد و همانطور که در مطلب تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر مورد بررسی قرار دادیم، این دستگاه ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خراب بودن نمایشگر، خراب بودن باتری، مشکلات مادربرد و … از کار افتاده باشند و نمایشگر آن ها روشن نشود.

علائم خراب شدن پاور لپ تاپ ایسر

تعمیر پاور لپ تاپ ایسر

هر چند در بالا نیز اشاره کردیم که خراب شدن لپ تاپ ایسر و روشن نشدن آن نمی تواند فقط به دلیل خراب شدن پاور باشد اما در بسیاری از موارد نیز دیده شده است که مشکلی اصلی را پاور لپ تاپ به وجود آورده است.

شایع ترین مشکلی که در هنگام خراب شدن پاور لپ تاپ ایسر به وجود می آید، ریستارت شدن مداوم لپ تاپ است.

در این زمان شما بعد از مدت کوتاهی شاهد ریستارت شدن لپ تاپ خود به صورت مدوام و بدون دخالت خودتان هستید.

این یعنی پاور شما دچار مشکل شده و باید حتما از خدمات تعمیر پاور لپ تاپ ایسر استفاده نمایید.

اگر زمانی پیش آمد که نمایشگر شما خاموش بود ولی فن های لپ تاپ به درستی کار می کردند نیز بدانید مشکل پیش آمده از پاور دستگاه است.

علاوه بر این می تواند پاور دستگاه و خرابی به وجود آمده در آن باعث رنگی شدن دائمی نمایشگر لپ تاپ شوند.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسر
خواندن

پس در صورتی که علائمی شبیه به این موارد را مشاهده کردید، حتما برای تعمیر پاور لپ تاپ ایسر اقدام نمایید.

خدمات تخصصی تعمیر پاور لپ تاپ ایسر

تعمیر پاور لپ تاپ ایسر

نمایندگی ایسر در ادامه خدمات ویژه و بی نظیری که در بخش تعمیرات لپ تاپ ایسر برای مشتریان در نظر گرفته است، انواع پاور مدل های مختلف لپ تاپ ایسر را که امروزه به عنوان یک برند محبوب در کشورمان شناخته می شود، تعمیر می نماید.

تیم مجربی که در این مجموعه فعالیت دارند از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند و همین موضوع می تواند بر روی کیفیت خدمات ارائه شده تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

زمانی که به دلایل بالا یا شبیه به آن ها به نمایندگی ایسر مراجعه می کنید، تیم فنی و تخصصی مرکز ابتدا  با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام می کنند.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر در عیب یابی اولیه به طور کامل مشخص می شود که مشکل دستگاه از پاور آن است یا مربوط به دیگر بخش های سخت افزاری دستگاه می باشد.

البته در صورتی که تعمیر پاور امکان پذیر نبوده و یا هزینه های آن به نسبت قیمتی که پاور اصلی دارد، بسیار بالاتر باشد، تیم فنی مرکز به مشتریان پیشنهاد می دهند که پاور مورد نظر را با پاور اصلی و اورجینال تعویض نمایند.

در این مرکز تمامی قسمت های سخت افزاری مدل های مختلف لپ تاپ ایسر به صورت اصلی و اورجینال در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر + آیا باید آداپتور نو تهیه کنیم؟
خواندن

همچنین بعد از عملیات تعمیر پاور لپ تاپ ایسر، به مشتریان گارانتی معتبر تعمیر ارائه می شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *