تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575

ویژگی ها و امکاناتی که در مدل های مختلف لپ تاپ ایسر وجود دارد باعث محبوبیت آنها شده است البته این محبوبیت بعد از عدم تولید آنها توسط شرکت، می توان دغدغه های بسیار زیادی را برای تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575 به وجود بیاورد.

در این مطلب در نمایندگی ایسر در تهران ابتدا ویژگی‌های این مدل محبوب است سری لپ تاپ های مالتی مدیا ایسر را بررسی کرده و سپس به شما می گوییم که برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها خدمات کدام مرکز می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد.

بررسی ویژگی های سخت افزاری و ظاهری لپ تاپ ایسر E5-575

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575

برای ساخت بدنه این محصول مانند بسیاری از مدل های مختلف لپ تاپ ایسر از پلاستیک استفاده شده است که در قسمت جلویی دستگاه مقاومت خوبی در برابر اثر انگشت از خود نشان می دهد.

استفاده از پلاستیک و طرح هایی که ای سر برای مدل در نظر گرفته است به زیباتر شدن محصول کمک بسیار شایانی کرده است.

البته بسیاری از مشکلاتی که در هنگام تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575 با آن روبرو هستیم مربوط به بدنه این دستگاه و مشکلاتی مانند ضرب دیدگی و یا خراب شدن قاب نمایشگر این لپ تاپ است.

یکی از مهمترین قسمت های لپ تاپ ایسر E5-575 که البته مشکلات زیادی نیز برای آن به وجود می‌آید، کیبورد آن است.

افزایش سرعت لپ تاپ ایسر با 2 راهکار ساده
خواندن

هر چند این کیبورد از ارتفاع صفحه کلید بسیار مناسب برای تایپ کردن و استفاده برای انجام پروژه ها بهره مند است اما در بسیاری از موارد می تواند با خراب شدن برخی از درمان مشکلاتی برای کاربران به وجود بیاورد.

تعمیر تمامی این قسمت های سخت افزاری و همچنین دیگر قسمت هایی که در اثر عوامل مختلف ممکن است دچار خرابی و یا نقش شوند توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر انجام میشود.

البته در صورتی که تعمیر این قطعات امکان پذیر نباشد و یا هزینه‌های تعمیر آنها بسیار بیشتر از تعویض با قطعات اصلی و اورجینال باشد، تیم فنی مرکز با تاییدیه گرفتن از مشتریان نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال که توسط نمایندگی ایسر تأمین می‌شود اقدام می نماید.

به طور کلی این لپ تاپ از نظر سخت افزاری یکی از لپ تاپ های محبوب و با دوام و کیفیت بالای شرکت ایسر است که البته فروش بالای آن و محبوبیتی که در بین مشتریان دارد گواه این مسئله است.

بررسی قدرت و سرعت لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575

این مدل از لپ تاپ های ایسر از نظر قدرت و سرعت کاربری می تواند با مدل های بسیار پیشرفته قابل مقایسه باشد.

برای این که بتوانید بازی های جدید و مدرن را روی این دستگاه نصب کنید از یک پردازنده core i7شرکت اینتل استفاده شده است.

این پردازنده در کنار ۸ گیگ رم که به صورت اختصاصی برای لپ تاپ ایسر E5-575 در نظر گرفته شده است به کاربران کمک می کند تا بتواند علاوه بر اجرای بازی های مدرن و سنگین به راحتی نرم افزار های مختلف تخصصی را به صورت همزمان بر روی این دستگاه باز نموده و استفاده نمایند.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر
خواندن

در صورتی که قصد دارید فایل های مختلف را به راحتی بر روی یک لپتاپ نصب کنید این مدل با توجه به حافظه داخلی یک ترابایتی همه نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود

پردازنده گرافیکی ۹۴۰mx شرکت انویدیا نیز با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی به کاربران کمک می کند تا با نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ به راحتی کار کنند و لذت تجربه کاربری بسیار بالایی را داشته باشند.

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575

"<yoastmark

با توجه به اینکه این مدل از لپ تاپ های ایسر دیگر توسط ایسر تولید نمی شود، دغدغه هایی برای کسانی که این مدل را خریداری کردند به وجود آمده است.

نمایندگی ایسر با استفاده از به روزترین تجهیزات و یک تیم فنی و تخصصی با دانش سعی کرده است تا تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این لپ‌تاپ را در قسمت تعمیرات لپ تاپ ایسر به خوبی برطرف نماید.

علاوه بر عیب یابی اولیه با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته یکی از مهم‌ترین خدمات نمایندگی ایسر در تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575 را می‌توان استفاده از تجهیزات جانبی و سخت افزار اورجینال و اصل دانست.

بعد از اینکه تعمیر دستگاه انجام شد مشتری می تواند لپ تاپ خود را به مدت مشخصی تست نموده تا از برطرف شدن مشکل مورد نظر به خوبی اطمینان حاصل نماید.

در پایان تعمیر نیز یک گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات نمایندگی ای سر به صورت رایگان استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *