تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738 توسط یک تیم فنی و تخصصی و به صورت کاملاً حرفه ای با ابزار پیشرفته و دستگاه های مخصوص باعث شده است تا همه دغدغه های کسانی که از این لپ تاپ های محبوب ایسر استفاده می کنند، برطرف شود.

نمایندگی ایسر در تهران خدمت ویژه ای را برای تعمیر کامل سخت افزاری و نرم افزاری این مدل در نظر گرفته است که می تواند با کمترین هزینه و با گارانتی معتبر تعمیر در اختیار شما قرار بگیرد.

بهتر است قبل از پرداختن به خدمات متمایز نمایندگی ایسر در مورد تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738، کمی در مورد ساختار فیزیکی و ویژگی ها و امکانات این مدل اطلاعات به دست بیاوریم.

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسر aspire 5738

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738

هر چند این مدل دیگر در میان تولیدات به روز ایسر جایی ندارد و به جای آن مدل های جدیدتر با امکانات بیشتر در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

با توجه به بررسی هایی که از این مدل انجام شده است، می توان آن را برای امور خانگی و یا کار های دانشجویی مناسب دانست.

وزن این دستگاه نسبت به مدل های جدیدتر کمی بیشتر است و این موضوع باعث می شود تا کاربران در هنگام جابجایی کمی احساس سنگینی کنند.

از نظر طراحی ساخت اما با توجه به قدیمی بودن می توان گفت نیاز های مشتریان برای داشتن یک لپ تاپ خوش ساخت به خوبی برطرف شده است.

تعمیر لپ تاپ ایسر E5-575
خواندن

هر چند این مدل از کیبورد با کیفیت و مناسبی استفاده می کند اما شاید نداشتن نور پس زمینه در مواردی که در جاهای تاریک و کم نور حضور داریم مشکلاتی را برای کاربران به وجود بیاورد.

برای لپ تاپ ایسر aspire 5738 یک نمایشگر 15.6 اینچی در نظر گرفته شده است که می تواند رنگ ها را به صورت طبیعی و زنده نمایش دهد.

برای ساخت این نمایشگر از فناوری TFT استفاده شده است که می تواند به کاربران اجازه دهد تا میدان دید گسترده ای در اختیار داشته باشند.

صفحه نمایش مات برای استفاده در زیر نور مستقیم خورشید و کیفیت و وضوح اچ دی از جمله دیگر ویژگی های نمایشگر این لپ تاپ هستند.

بررسی پردازنده مرکزی و گرافیکی

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738

یکی از مشکلاتی که در قسمت تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738 با آن رو به رو هستیم، مشکلاتی است که از نظر نرم افزاری و یا سخت افزاری برای پردازنده های مرکزی و گرافیکی دستگاه یا مادربرد آن به وجود می آید.

برای اینکه محصول شرکت ایسر بتواند نرم افزار های مختلف را به صورت همزمان اجرا کند، از پردازنده های اینتل سری Dual Core استفاده شده است.

این سری از پردازنده های برای کار های سنگین مناسب نبوده اما می توانند پردازش های کوچک را با سرعت قابل قبولی انجام دهند.

برای اینکه لپ تاپ ایسر aspire 5738 بتواند کارایی و عملکرد مناسبی در این زمینه داشته باشد از یک رم 3 گیگ نیز استفاده شده است.

در صورتی که قصد ذخیره فایل های مختلف بر روی سیستم خود را دارید می توانید از حافظه داخلی 320 گیگ در نظر گرفته استفاده کنید.

علت کار نکردن میکروفون لپ تاپ ایسر + رفع ایراد 100% تضمینی
خواندن

هر چند این میزان حافظه قابل ارتقاء نیز می باشد.

پردازنده گرافیکی Radeon HD 4570 که بر روی سخت افزار دستگاه قرار گرفته است، از یک حافظه اختصاصی 512 گیگ استفاده می کند و به شما اجازه می دهد تا نرم افزار های طراحی سبک را بتوانید اجرا و استفاده نمایید.

برای باتری نیز از یک باتری 6 سلولی قابل شارژ استفاده شده است که می تواند دستگاه را تا 5 ساعت روشن نگه دارد.

سه پورت USB2.0 در کنار امکانات ارتباطی دیگری مانند بلوتوث نسخه 4.0 و پورت HDMI برای ارتباط این دستگاه با تجهیزات جانبی مختلف در نظر گرفته شده است.

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738

تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738 در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

بعد از اینکه دستگاه مورد نظر عیب یابی اولیه با تجهیزات کاملاً پیشرفته انجام شد، متناسب با ایراد های به وجود آمده، به بخش های مختلف مرکز برای تعمیرات لپ تاپ ایسر ارجاع داده می شود.

نکته مهمی که باعث بالا رفتن کیفیت خدمات ارائه شده در بخش های تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738 به صورت سخت افزاری و نرم افزاری شده است، استفاده از یک تیم فنی و تخصصی با دانش که آشنایی کاملی با همه تجهیزات به کار رفته در این مدل دارند، می باشد.

معمولاً مشکلاتی مانند شکسته شدن قاب نمایشگر با توجه به جابجایی این محصولات به وجود می آید که در صورت نیاز و در حالی که تعمیر این قسمت امکان پذیر نباشد، از قاب های اصلی برای تعویض قاب مورد نظر استفاده می شود.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر e5-576
خواندن

یکی دیگر از خدمات ویژه نمایندگی ایسر برای تعمیر لپ تاپ ایسر aspire 5738 استفاده از تجهیزات جانبی این دستگاه به صورت کاملاً اصلی و اورجینال می باشد.

پس از پایان خدمات ارائه شده، گارانتی معتبر تعمیر نیز به مشتریان داده می شود.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *