لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

هرچند ایسر در میان لپ‌تاپ‌های جدید خود بسیاری از مدل های قدیمی را تولید نمی کنند اما با توجه به خدماتی که نمایندگی ایسر در تهران ارائه می دهد می‌توان به راحتی متوجه شد که دغدغه ای برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 وجود ندارد.

در ادامه مطلب ابتدا به بررسی ویژگی ها و امکانات این مدل از برند ایسوس می‌پردازیم که باعث شده است تا همچنان به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای و محبوب از آن یاد شود.

بررسی مشخصات عمومی لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

از نظر جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده است می توانیم مقاومت و پایداری دستگاه را در سطح مناسبی ارزیابی نماییم.

یکی از مهمترین مشکلاتی که از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری می‌تواند این دستگاه را تهدید نماید مربوط به همین بخش از این نمایشگر و قاب دور آن می باشد.

زمانی که بر اثر بی احتیاطی و یا زرد دیدگی قاب دور نمایشگر دچار خرابی شود حتماً باید برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 در نمایندگی ایسر اقدام نمایید.

در این نمایندگی ابتدا نسبت به تعمیر اقدام می شود و در صورتی که تعمیرات مورد نظر از نظر اقتصادی توجیه بالایی نداشته باشد و یا به طور کلی قابل تعمیر نباشد، با یک قاب اصلی و اورجینال که فقط در نمایندگی ایسر می‌توانید آن را پیدا کنید تعویض میشود.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر
خواندن

برای این دستگاه یک کیبورد جزیره ای در نظر گرفته شده است که با توجه به کاربری آن یعنی استفاده برای کاربری های عمومی و شخصی می‌تواند راضی کننده باشد.

در بالای کیبورد اسپیکر و بلندگو های با کیفیت در نظر گرفته شدند تا زمانی که قصد دارند با این لپ‌تاپ به تماشای فیلم و یا کلیپ های مورد نظر خود بنشینند، صدا را با وضوح بالایی بشنوند.

جنس پلاستیک این دستگاه علاوه بر کاهش قیمت آن باعث کاهش وزن لپ‌تاپ نیز شده است تا جایی که وزن 2.6 کیلوگرمی آن را می‌توان به عنوان یک وزن ایده آل برای لپ تاپ های ۱۵ اینچی در نظر گرفت.

از دیگر امکانات سخت افزاری که ایسر در این مدل قرارداده می‌توان به باتری آن اشاره نمود که می‌تواند تقریباً حدود ۳ ساعت و نیم دستگاه را روشن نگه دارد که نسبت به لپ تاپ های امروزی و ظرفیت شارژدهی آنها عدد بالایی نمی‌تواند باشد.

استفاده برای کاربری های عمومی و مالتی مدیا

لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

شرکت ایسر در میان مشتریان به عنوان یک شرکت مشهور شده است که طیف گسترده‌ای از لپ تاپ ها را با قیمت های مختلف وارد بازار می کنند تا مشتریان بتوانند با هر سطح درآمدی یکی از لپ تاپ های این شرکت را خریداری نمایند.

لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 جز آن دسته از لپ‌تاپ‌های است که بیشتر برای افرادی مانند دانشجویان و یا کارمندان می‌تواند مناسب باشد تا کارهای شخصی و روزانه خود را با آن انجام دهند.

سرعت اجرای نرم افزار ها و بازی ها سبک در این لپ تاپ به دلیل استفاده از پردازنده شرکت اینتل از نوع core i3 متوسط بوده و می تواند نیاز های این دسته از افراد را به خوبی برطرف کند.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570
خواندن

علاوه بر این برای این مدل از لپ تاپ های یک رم نیز در نظر گرفته شده است تا کاربران از آن برای افزایش کارایی دستگاه و همچنین بالا رفتن راندمان آن در اجرای نرم افزارها و فایل های مختلف استفاده نمایند.

حافظه گرافیکی در لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 نیز به صورت مجزا نبوده و از طریق پردازنده دستگاه می تواند شرایط را برای اجرای نرم افزارهای طراحی فراهم آورد

در صورتی که قصد ارتقاء هریک از مدل های ایسر و بالا بردن سرعت آنها را داشته باشید و همچنین در صورتی که قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه دچار مشکل شوند می توانید از خدمات نمایندگی ایسر در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 استفاده نمایید.

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742

بررسی های نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر نشان میدهد با توجه به اینکه این محصول دیگر توسط ایسر تولید و روانه ی بازار نمی شود همه مدل هایی که از آن مشاهده می کنید به صورت استوک در سطح بازار خرید و فروش می‌شود.

به همین دلیل را برای کاهش و جلوگیری از ایجاد عقبه برای کاربرانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند،‌ نمایندگی ایسر اقدام به یر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نموده است.

برای این کار تمامی قسمت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه قبل از تعمیر مورد تست قرار می‌گیرند تا همه مشکلات به وجود آمده دستگاه به صورت کامل مشخص نموده و در واقع عملیات عیب یابی به طور کامل و دقیق انجام شود.

لپ تاپ دانشجویی خوش قیمت ایسر Aspire 3 A315-58-320P
خواندن

این موضوع سبب می شود تا در هنگام تعمیر لپ تاپ ایسر مدل aspire 5742 قسمت هایی از دستگاه که سالم بوده و هنوز دچار خرابی نشده اند دستگاه تغییرات و خرابی مجدد نشوند.

بعد از پایان عملیات تامین و در راستای تضمین کیفیت خدماتی که در این نمایندگی انجام می شود به همه مشتریان گارانتی معتبر تعمیر راه میشود تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه خود بتوانند از خدمات این مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *