بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500 با بهره مندی از 16 گیگ رم در کنار پردازنده 8750H اینتل قدرت و سرعت بالایی را برای پردازش اطلاعات و اجرای به روزترین بازی ها در اختیار شما قرار می دهد.

در این مطلب در نمایندگی ایسر قصد داریم نگاهی گذرا داشته باشیم به بررسی مهم ترین ویژگی های این محصول که می تواند نیاز های کاربران حرفه ای گیمینک را به خوبی برطرف نماید.

بررسی ویژگی های ظاهری و امکانات بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر

همانطور که از ظاهر لپ تپ های مخصوص بازی انتظار می رود، این لپ تاپ گیمینگ ایسر نیز باید دارای ضخامت بیشتری نسبت به لپ تاپ های با کاربری عمومی یا مالتی مدیا داشته باشد.

این موضوع با توجه به ضخامت تقریباً 18 سانتی متری این لپ تاپ و همچنین وزن 2.09 کیلوگرمی آن به خوبی مشخص است.

ایسر در طراحی لپ تاپ های خود معمولاً کم نمی گذارد و سعی می کند بخش بزرگی از موفقیت در فروش به دلیل طراحی حذاب و زیبا را همیشه به دست آورد.

در مورد بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500 نیز این موضوع به چشم می خورد هر چند نمی توانیم از لپ تاپ های گیمینگ با توجه به سی پی یو های قوی و فن های خنگ کننده، انتظار بالایی در این زمینه داشته باشیم.

همه آنچه که باید درباره عیب یابی لپ تاپ ایسر بدانید
خواندن

یکی از مهم ترین مشخصه های لپ تاپ های مخصوص بازی استفاده از صفحه نمایش بزرگ است که با توجه به نمایشگر 15.6 اینچی در این محصول می توانیم از این نظر به ایسر نمره بالایی بدهیم.

برای اینکه کاربران بتوانند در هنگام اجرای بازی ها نهایت لذت کاربری را تجربه نمایند، ایسر از وضوح نمایشگر فول اچ دی استفاده کرده است.

پنل IPS در نظر گرفته شده برای بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500 به کاربران کمک می کند تا میدان دید وسیعی داشته باشند و به صورت چند نفره از این لپ تاپ استفاده نمایند.

علاوه بر این نور مستقیم خورشید نیز نمی تواند باعث کاهش کارایی تصویر این محصول در هنگام استفاده و بازی شود.

استفاده از بهترین پردازنده های اینتل و انویدیا

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر

شرکت ایسر که معمولاً به تولید لپ تاپ های میان رده ای با پردازنده های مناسب و پرقدرت اینتل شناخته می شود در ساخت این محصول خود از پردازنده های قوی و پرسرعت اینتل استفاده کرده است.

پردازنده core i7 8750H اینتل به عنوان یکی از پرفروش ترین پردازند های این شرکت در کنار یک رم 16 گیگ به شما راندمان و کارایی بالایی برای اجرای نرم افزار ها و بازی های مختلف می دهد.

در صورتی که قصد دارید از قدرت پردازشگر گرافیکی این لپ تاپ مطلع شوید بهتر است بدانید که ایسر مانند دیگر محصولات خود در این زمینه به سراغ پردازنده های انویدیا رفته است.

8 گیگ رم اختصاصی برای پردازنده انویدیا  GeForce RTX 2080 در نظر گرفته شده تا بتواند عملکرد بالایی در اجرای به روزترین بازی ها ارائه نماید.

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل predator helios 300
خواندن

در کنار این پردازنده ها از یک رم 1 ترابایت SSD نیز بر روی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500 استفاده شده است تا کاربران بازی های با حجم بالا را بدو دغدغه روی دستگاه خود نصب نمایند و از اجرای آن ها با این پردازشگر گرافیکی و مرکزی نهایت لذت را ببرند.

باتری و دیگر امکانات لپ تاپ گیمینگ ایسر

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسر برای لپ تاپ های گیمینگ که دائما در حال اتصال به برق هستند شاید ظرفیت بالا باتری اهمیتی نداشته باشد اما با توجه به نیاز کاربران برای استفاده در محیط های مختلفه و یا در هنگام قطع برق، ایسر در این مدل از یک باتری 6 سلولی استفاده کرده است که می تواند تا 8 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

برای اینکه بتوانید از امکانات ارتباطی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500 استفاده کنید، راه های مختلفی را پیش روی دارید.

می توانید از طریق اتصال بی سیم به این لپ تاپ وصل شده و فایل بازی ها را به آن انتقال داده و نصب کنید.

علاوه بر این راه های ارتباطی دیگری مانند بلوتوث داخلی و پورت های شبکه نیز در این محصول قرار داده شده است.

همچنین پورت های ارتباطی زیر می توانند به شما برای استفاده بهتر از این لپ تاپ کمک نمایند.

تعداد 3 درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر

درگاه USB Type C

درگاه تاندربولت

پورت HDMI

گزارش ننمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر نشان میدهد البته نکته مهم دیگری که هیچ وقت نباید آن را در هنگام معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 500 فراموش کنیم کیفیت بالای پخش صدا توسط بلندگو های دستگاه است.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *