افزایش سرعت لپ تاپ ایسر

افزایش سرعت لپ تاپ ایسر با 2 راهکار ساده

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از دست سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود کلافه شده اید، همه این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با بهترین راهکار های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر آشنا شوید.

نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجرب در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کار های لازم برای ارتقا سخت افزاری لپ تاپ ایسر که منجر به افزایش سرعت آن می شود و در ادامه به صورت کامل آن را مورد بررسی قرار می دهیم را با ابزار و تجهیزات پیشرفته انجام می دهد.

نکته مهم قبل از ارتقا لپ تاپ ایسر و افزایش سرعت آن، مشاوره با افراد متخصص است که متوجه شوید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه قابلیت ارتقا را دارد که در این زمینه نیز تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر خدمات ویژه ای را با عنوان مشاوره رایگان و تخصصی برای شما در نظر گرفته است تا قبل از انجام هر گونه  عملیاتی بتوانید به راحتی از بهترین تجهیزات و البته اقتصادی تری آن ها برای برطرف کردن نیاز های خود استفاده نمایید.

 

افزایش سرعت لپ تاپ ایسر از نظر نرم افزاری

یکی از کار هایی که می تواند باعث افزایش سرعت اجرای برنامه ها در لپ تاپ ها ایسر می شود، بهینه سازی تنظیمات نرم افزاری یا تغییر ویندوز به صورت کلی است.

وقتی شما مدت زمان زیادی ویندوز خود را عوض نکنید و ویندز جدید را بر روی سیستم خود نصب نکنید یا اینکه تغییراتی از نظر نرم افزاری در بخش های مختلف داده باشید، ممکن است با چالش هایی در مورد سرعت لپ تاپ خود رو به رو شوید. به طور معمول می توان گفت که طور عمر کامل ویندوز نصب شده روی یک لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و شما بعد از  مدت یا حداقل تا یکسال بعد باید برای تعویض ویندوز خود اقدام نمایید تا به قول معروف لپ تاپ شما جان تازه ای بگیرد.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر
خواندن

در کنار این موضوع شما می توانید از سرویس کامل لپ تاپ ایسر استفاده کنید که باعث می شود تا گرد و خاک های قرار گرفته بر روی بخش های سخت افزاری داخلی لپ تاپ شما از بین برود زیرا در برخی از موارد ممکن است علت کندی برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار هایی باشد که بر روی آن نشسته باشد.

البته این موارد در افزایش سرعت لپ تاپ ایسر نقش اندکی دارند و بعد از انجام این کار ها شما با افزایش سرعت کمی رو به رو خواهید شد. در صورتی که قصد دارید سرعت عالی را برای لپ تاپ ایسر خود شاهد باشید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

ارتقا حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در سرعت بارگذاری و اجرا و همچنین خروجی گرفتن از نرم افزار های مختلف در لپ تاپ شما را داشه باشد.

به طور معمول در لپ تاپ های ایسر که از طریق شرکت و به صورت اصلی فروخته می شوند، از هارد و حافظه داخلی hhd استفاده شده است که دارای سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد ها یعنی هارد و حافظه داخلی SSD هستند.

حافظه SSD به دلیل سرعت پردازش بسیار بالاتر در هنگام اجرای نرم افزار ها و همچنین خروجی گرفتن از آن ها می تواند نقش بسیار زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ ایسر داشته باشد.

زمانی که شما به جای حافظه داخلی HHD از حافظه SSD  استفاده کنید، قطعاً سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی از نوع SSD نیز می تواند در افزایش سرعت لپ تاپ شما تاثیر زیادی داشته باشد.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسر E1-570
خواندن

البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که لپ تاپ های ایسر و دیگر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان خاصی از حافظه SSD پشتیبانی می کنند و در صورتی که بخواهید به سراغ حافظه های بالاتر یعنی 1 ترابایت بروید ممکن است در برخی از مدل ها با محدودیت رو به رو شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه داخلی SSD به صورت اصلی و اورجینال و با ضمانت نامه کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.

ارتقا لپ تاپ ایسر

 

افزایش سرعت لپ تاپ ایسر با افزایش رم دستگاه

یکی دیگر از بخش هایی که شما می توانید برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر به سراغ آن بروید، رم یا همان بخش پردازشی لپ تاپ شما می باشد.

رم یکی از اجزای اصلی لپ تاپ هاست که می تواند نقش مهمی در افزایش سرعت اجرای نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ و سرعت خروجی گرفتن از برنامه های ادیت فیلم داشته باشد. رم به صورت مستقیم در افزایش قیمت لپ تاپ ها نیز تاثیرگذار است.

اگر لپ تاپ شما از رم 4 گیگ استفاده می کند می توانید به راحتی با افزایش میزان رم دستگاه به  8 یا 12 گیگ یا رم بالاتر سرعت جالبی را روی سیستم خود تجربه کنید.

باز هم به این نکته اشاره کنیم که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی نمایندگی ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما از میزان رم مناسب استفاده شود و در آینده به مشکلی برخورد نکنید.

 

ارتقا پردازنده و گرافیک ایسر امکان پذیر است؟

یکی دیگر از سوالاتی که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ ایسر مطرح می شود، امکان ارتقا پردازنده و حافظه گرافیکی دستگاه است. با توجه به اینکه در سیستم های PC قدیمی این امکان به راحتی وجود داشت، بسیاری از دوستان سوالاتی را در این مورد مطرح کردند و قصد دارند تا از نظر پردازنده و گرافیک نیز لپ تاپ ایسر را ارتفا دهند که باید بگوییم این کار در بسیاری از موارد با توجه به استفاده از لپ تاپ های جدید از چیپست یا همان گرافیک و پردازنده مجتمع امکان پذیر نیست.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر
خواندن

البته در برخی از موارد و با توجه به مدل لپ تاپ تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته می تواند این کار را به راحتی انجام دهد که حتما قبل از افزایش سرعت لپ تاپ ایسر باید هماهنگی ها و مشاوره های لازم را از بخش فنی و پشتیبانی نمایندگی رسمی ایسر در ایران بگیرید.

 

Rate this post
2 پاسخ
    • تیم تولید محتوا
      تیم تولید محتوا گفته:

      سلام بستگی به ظرفیت مد نظر شما داره . جهت اطلاع از قیمت ها و مدت زمان نصب و راه اندازی با پشتیبانی تماس بگیرید
      88228701—88228799

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *