ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر به خصوص در مدل های جدید که کارت گرافیک به عنوان چیپست بر روی مادر برد لحیم شده است، کاری سخت است که باید حتما توسط متخصصین و با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته انجام شود.

این موضوع که آیا می توان گرافیک لپ تاپ های ایسر به خصوص مدل های جدید را ارتقا داد یکی از مهم ترین سوالاتی است که کاربران از تیم فنی نمایندگی ایسر می پرسند و در همین مطلب قصد داریم به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

تفاوت کارت گرافیک لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

در ابتدا ین نکته را بگوییم که ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ ایسر به سادگی کامپیوتر های خانگی نیست و تفاوت های بسیار زیادی دارد.

کامپیوتر های خانگی که دارای کیس مجزا هستند به دلیل جای بیشتری که دارند، از کارت گرافیک مجزا بهره می برند و به همین دلیل به صورت خیلی راحت و بعد از باز کردن پیچ های بدنه دستگاه می توانید کارت گرافیک جدید را جایگزین کارت گرافیک قبلی کنید.

این کار حتی در خانه و با استفاده از یک پیچ گوشتی ساده نیز امکان پذیر است.

اما در مورد لپ تاپ ها به دلیل فشرده شدن قسمت های مختلف کمی کار سخت تر است.

هر چند در مدل های قدیمی تر لپ تاپ به خصوص در مدل های قدیمی لپ تاپ ایسر نیز گارت گرافیک به صورت مجزا قرار داده شده است و به راحتی می توانید آن را ارتقا دهید.

تعمیر لپ تاپ آب خورده ایسر
خواندن

اما با پیشرفت تکنولوژی لپ تاپ ها نیز به صمت سبک تر شدن و جم و جور تر شدن از نظر طراحی و بدنه پیش رفتند.

به همین دلیل در لپ تاپ های مدل جدیدتر که لپ تاپ های ایسر را نیز شامل می شوند، دیگری خبری از کارت گرافیک به صورت مجزا نیست.

بر روی این مدل های جدیدتر، چیپست گرافیک به کار رفته است یعنی کارت گرافیک و متعلقات آن به مادربرد لحیم شده اند و کارت ارتقا ان به راحتی امکان پذیر نیست.

البته تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر با دانشی که در این زمینه دارد می تواند به راحتی کار ارتقاء کارت گرافیک لپ تاپ ایسر انجام دهد.

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که در نمایندگی ایسر چه عملیاتی برای ارتقا روی لپ تاپ انجام می شود بهتر است به این نکته اشاره کنیم که اصولات چه نیازی به ارتقا گرافیکی لپ تاپ خود داریم؟

لپ تاپ ها نیز مانند کامپیوتر های خانگی و دیگر تجهیزات بعد از مدتی، قدیمی به حساب آمده و نمی توانند تکنولوژی های روز را اجرا نمایند.

به همین دلیل کسانی که قصد دارند به سراغ استفاده از نرم افزار های طراحی جدید یا گرافیکی جدید بروند بهتر است از مدل های جدید تر استفاده نمایند.

اما کسانی که مدل های قدیمی تر را خریداری کرده اند با توجه به قیمت های بالایی که باید برای خرید لپ تاپ جدید بپزدازند، بهتر است از گزینه ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر استفاده کنند.

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر علاوه بر اینکه به شما اجازه می دهد تا نرم افزار های جدید و به روز را روی آن اجرا کنید و با کیفیت گرافیکی بالا از آن ها نهیت لذت را ببرید، باعث می شود تا سزرعت خروجی گرفتن از نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ یا نرم افزار های طراحی عکس و تدوین فیلم و فایل های صوتی بالاتر برود.

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر یا تعمیر تاچ پد؟ کدام یک به صرفه تره؟
خواندن

به خصوص برای کسانی که طرفدار بازی های جدید و به روز هستند عملیات ارتقا گرافیک می تواند گزینه بسیار جذابی باشد تا بتوانند بازی های جدید با گرافیک بالاتر را روی دستگاه خود اجرا نمایند.

برای ارتقا گرافیک لپ تاپ های جدید حتما باید از نیروی متخصص و ابزار و دانش به روز و پیشرفته استفاده کنید و این کار توسط افراد عادی که آشنایی سطحی با لپ تاپ دارند، امکان پذیر نخواهد بود.

خدمات ویژه برای ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر

برای ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ های ایسر که برای هر مدل با توجه به کاربرد و مشتریانی که دارد، میزان خاصی در نظر گرفته شده است باید این دستگاه باز شده و عملیات ارتقا با استفاده از باز کردن چیپست بر روی مادربرد شروع شود.

باز کردن لحیم و لحیم کردن دوباره چیپست گرافیکی لپ تاپ های ایسر باید حتما توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود و بهتر است این کار را به نمایندگی ایسر در تهران بسپارید که از تجهیزات به روز و پیشرفته نیز در این زمینه استفاده می کند.

این خدمات نمایندگی ایسر نیز شامل گارانتی معتبر تعمیر شده و به کاربران اجازه می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

البته با توجه به دانش و تجهیزات به روز و پیشرفته ای که در اختیار تعمیرکاران مرکز قرار می گیرد، می توان گفت کیفیت خدمات ارائه شده و تعمیرات لپ تاپ ایسر تضمین شده است و نگرانی در مورد ارتقا گرافیک لپ تاپ ایسر نداشته باشید.

تعمیر فن لپ تاپ ایسر
خواندن

 

5/5 - (1 امتیاز)
11 پاسخ
  1. محمد
    محمد گفته:

    سلام خسته نباشید
    من یک لپتاپ ایسر نیترو5 دارم و گرافیکش جی فورس gtx 1660 با 6 گیگ حافظه هست
    و الان گرافیکش مشکل پیدا کرده میخواستم بدونم اگه بخوام چیپ گرافیک رو تعویض کنم هزینه اش چقدر هست اگه جوابمو بدین ممنون میشم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *